Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Çalıştayı Bursa’da başarıyla tamamlandı
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Çalıştayı Bursa’da başarıyla tamamlandı
Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İzleme ve Değerlendirme Çalıştayı”, eğitimde kaliteyi artırmak amacıyla önemli değerlendirmelere sahne oldu. Türkiye’nin dört bir yanından akademisyen, öğretmen ve velilerin katıldığı etkinlikte modelin yerel düzeyde uygulanabilirliği ve karşılaşılan sorunlar ele alındı.
Haber Giriş Tarihi: 18.06.2025 09:01
Haber Güncellenme Tarihi: 18.06.2025 09:01
Muhabir:
Fethiye AKIN
Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde Merinos AKKM Yıldırım Beyazıt Salonunda gerçekleştirilen “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İzleme ve Değerlendirme Çalıştayı”, Millî Eğitim Bakanlığı’nın öğretim programı değişen anasınıfı, 1., 5. ve 9. sınıflara yönelik düzenlediği önemli bir eğitim buluşması oldu.
Çalıştayın temel amacı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinin sahadaki uygulamalarını yerel düzeyde güçlendirmek, uygulama sürecindeki ihtiyaç ve sorunları tespit etmek ve eğitimde niteliği artıracak somut çözümler geliştirmekti.
TÜRKİYE’NİN ÖNDE GELEN ÜNİVERSİTELERİNDEN AKADEMİSYENLER KATILDI
Çalıştaya; Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Bursa Uludağ Üniversitesi, Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Gaziantep Üniversitesi ve Bayburt Üniversitesinden çok sayıda akademisyen katıldı.
Toplamda 17 farklı ders alanını temsil eden 30’dan fazla akademisyen, program ve ders kitabı yazarları, öğretmenler, idareciler, formatörler, veliler ve öğrenciler, modelin eğitim sahasındaki yansımalarını kapsamlı biçimde değerlendirdi.
MASA ÇALIŞMALARIYLA DERİNLEMESİNE ANALİZ VE ÖNERİLER
Program, açılış konuşmaları ve akademik sunumlarla başladı. Katılımcılar, üç oturumda gerçekleştirilen masa çalışmaları ile deneyimlerini paylaştı, uygulamadaki güçlü yönler ve karşılaşılan zorlukları tartıştı.
Çalıştay sonunda hazırlanan raporlar sunularak, modelin iyileştirilmesine yönelik önemli çıktı ve öneriler tüm katılımcılarla paylaşıldı. Etkinlik, belge takdimi ve kapanış konuşmaları ile sona erdi.
EĞİTİMDE KALİTENİN ARTIRILMASINA YÖNELİK KRİTİK BİR ADIM
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İzleme ve Değerlendirme Çalıştayı, eğitimde reformun yerel uygulamalarda etkinliğini artırmak için önemli bir platform sağladı. Akademisyenler, öğretmenler ve diğer paydaşların bir araya geldiği bu çalıştay, Türkiye’nin eğitim vizyonuna güçlü katkılar sunmayı hedefliyor.
Bursa’da gerçekleşen bu kapsamlı etkinlik, Türkiye Yüzyılı hedeflerine ulaşmada eğitimde niteliğin yükseltilmesi adına atılan değerli bir adım olarak öne çıktı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Çalıştayı Bursa’da başarıyla tamamlandı
Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İzleme ve Değerlendirme Çalıştayı”, eğitimde kaliteyi artırmak amacıyla önemli değerlendirmelere sahne oldu. Türkiye’nin dört bir yanından akademisyen, öğretmen ve velilerin katıldığı etkinlikte modelin yerel düzeyde uygulanabilirliği ve karşılaşılan sorunlar ele alındı.
Bursa İl Millî Eğitim Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde Merinos AKKM Yıldırım Beyazıt Salonunda gerçekleştirilen “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İzleme ve Değerlendirme Çalıştayı”, Millî Eğitim Bakanlığı’nın öğretim programı değişen anasınıfı, 1., 5. ve 9. sınıflara yönelik düzenlediği önemli bir eğitim buluşması oldu.
Çalıştayın temel amacı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinin sahadaki uygulamalarını yerel düzeyde güçlendirmek, uygulama sürecindeki ihtiyaç ve sorunları tespit etmek ve eğitimde niteliği artıracak somut çözümler geliştirmekti.
TÜRKİYE’NİN ÖNDE GELEN ÜNİVERSİTELERİNDEN AKADEMİSYENLER KATILDI
Çalıştaya; Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Bursa Uludağ Üniversitesi, Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Gaziantep Üniversitesi ve Bayburt Üniversitesinden çok sayıda akademisyen katıldı.
Toplamda 17 farklı ders alanını temsil eden 30’dan fazla akademisyen, program ve ders kitabı yazarları, öğretmenler, idareciler, formatörler, veliler ve öğrenciler, modelin eğitim sahasındaki yansımalarını kapsamlı biçimde değerlendirdi.
MASA ÇALIŞMALARIYLA DERİNLEMESİNE ANALİZ VE ÖNERİLER
Program, açılış konuşmaları ve akademik sunumlarla başladı. Katılımcılar, üç oturumda gerçekleştirilen masa çalışmaları ile deneyimlerini paylaştı, uygulamadaki güçlü yönler ve karşılaşılan zorlukları tartıştı.
Çalıştay sonunda hazırlanan raporlar sunularak, modelin iyileştirilmesine yönelik önemli çıktı ve öneriler tüm katılımcılarla paylaşıldı. Etkinlik, belge takdimi ve kapanış konuşmaları ile sona erdi.
EĞİTİMDE KALİTENİN ARTIRILMASINA YÖNELİK KRİTİK BİR ADIM
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İzleme ve Değerlendirme Çalıştayı, eğitimde reformun yerel uygulamalarda etkinliğini artırmak için önemli bir platform sağladı. Akademisyenler, öğretmenler ve diğer paydaşların bir araya geldiği bu çalıştay, Türkiye’nin eğitim vizyonuna güçlü katkılar sunmayı hedefliyor.
Bursa’da gerçekleşen bu kapsamlı etkinlik, Türkiye Yüzyılı hedeflerine ulaşmada eğitimde niteliğin yükseltilmesi adına atılan değerli bir adım olarak öne çıktı.
Kaynak: Fethiye AKIN
Son Haberler
İznik beyaz perde projesine ev sahipliği yapacak!
BUÜ'de "Uludağ Tematik Kahve Günleri"nin dördüncüsü gerçekleşti
Ticaret denetiminde yapay zeka dönemi!