Instagram’dan yeni özellik: Şifre ile erişilebilen özel paylaşımlar dönemi başlıyor
Instagram’dan yeni özellik: Şifre ile erişilebilen özel paylaşımlar dönemi başlıyor
Instagram, paylaşımlara gizli şifre ekleyerek, sadece belirli kişilerin içeriklere erişmesini sağlayacak bir özellik test ediyor. Bu özellik, markalara özel fırsatlar sunma, içerik üreticilerine özel bağ kurma avantajı sağlarken, normal kullanıcılara da hitap ediyor. Henüz test aşamasında.
Haber Giriş Tarihi: 09.04.2025 17:40
Haber Güncellenme Tarihi: 09.04.2025 18:04
Kaynak:
Haber Merkezi
Instagram, kullanıcı deneyimini geliştirecek yeni bir özellik üzerinde çalıştığını duyurdu. Şirket, paylaşımlara gizli bir şifre ekleyerek, sadece bu kodu bilen kişilerin içerikleri görüntülemesini sağlayacak bir özelliği test etmeye başladı.
KİLİTLİ GÖNDERİLER NASIL ÇALIŞACAK?
Bu yeni özellik, kullanıcıların paylaşımlarını belirli kişilerle sınırlamalarına olanak tanıyor. Bir gönderiye tıklayan kullanıcı, "Gizli kodu girin" uyarısı ile karşılaşıyor ve yalnızca şifreyi bilenler içeriği izleyebiliyor.
MARKALAR VE İÇERİK ÜRETİCİLERİ İÇİN YARATICI FIRSATLAR
Bu özelliğin, markalar ve içerik üreticileri için çeşitli avantajlar sunduğu belirtiliyor. Markalar, bu şifreli gönderileri kullanarak sadık müşterilerine özel fırsatlar sunabilir, belirli içeriklere yalnızca belirli takipçilerin erişmesini sağlayabilir. Ayrıca, kullanıcı bilgileriyle entegre edilerek kişiselleştirilmiş ve bölgesel içerikler paylaşmak mümkün hale gelebilir.
İçerik üreticileri, hayranlarıyla daha özel bir bağ kurma imkânı bulabilir ve sadece belirli bir kitleye hitap eden içerikler sunarak etkileşimlerini artırabilir.
NORMAL KULLANICILAR İÇİN DE YENİ BİR PAYLAŞIM YÖNTEMİ
Instagram’ın bu yeni özelliği, sadece markalar ve içerik üreticilerine değil, aynı zamanda normal kullanıcılara da hitap ediyor. Kullanıcılar, yalnızca belirli arkadaşlarına veya takipçilerine özel paylaşımlar yaparak, daha hedeflenmiş içerikler sunma şansı bulacak.
TEST AŞAMASINDA
Şu an için bu özellik, Instagram’ın kendi hesaplarında yapılan bir test olarak görülüyor. Meta’nın son zamanlarda test ettiği Topluluk Notları özelliği gibi, bu yeni özellik de başlangıç aşamasında. Instagram yetkilileri, özellik hakkında daha fazla bilgi ve ne zaman geniş bir kullanıcı kitlesine sunulacağına dair sorulara henüz bir yanıt vermedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Instagram’dan yeni özellik: Şifre ile erişilebilen özel paylaşımlar dönemi başlıyor
Instagram, paylaşımlara gizli şifre ekleyerek, sadece belirli kişilerin içeriklere erişmesini sağlayacak bir özellik test ediyor. Bu özellik, markalara özel fırsatlar sunma, içerik üreticilerine özel bağ kurma avantajı sağlarken, normal kullanıcılara da hitap ediyor. Henüz test aşamasında.
Instagram, kullanıcı deneyimini geliştirecek yeni bir özellik üzerinde çalıştığını duyurdu. Şirket, paylaşımlara gizli bir şifre ekleyerek, sadece bu kodu bilen kişilerin içerikleri görüntülemesini sağlayacak bir özelliği test etmeye başladı.
KİLİTLİ GÖNDERİLER NASIL ÇALIŞACAK?
Bu yeni özellik, kullanıcıların paylaşımlarını belirli kişilerle sınırlamalarına olanak tanıyor. Bir gönderiye tıklayan kullanıcı, "Gizli kodu girin" uyarısı ile karşılaşıyor ve yalnızca şifreyi bilenler içeriği izleyebiliyor.
MARKALAR VE İÇERİK ÜRETİCİLERİ İÇİN YARATICI FIRSATLAR
Bu özelliğin, markalar ve içerik üreticileri için çeşitli avantajlar sunduğu belirtiliyor. Markalar, bu şifreli gönderileri kullanarak sadık müşterilerine özel fırsatlar sunabilir, belirli içeriklere yalnızca belirli takipçilerin erişmesini sağlayabilir. Ayrıca, kullanıcı bilgileriyle entegre edilerek kişiselleştirilmiş ve bölgesel içerikler paylaşmak mümkün hale gelebilir.
İçerik üreticileri, hayranlarıyla daha özel bir bağ kurma imkânı bulabilir ve sadece belirli bir kitleye hitap eden içerikler sunarak etkileşimlerini artırabilir.
NORMAL KULLANICILAR İÇİN DE YENİ BİR PAYLAŞIM YÖNTEMİ
Instagram’ın bu yeni özelliği, sadece markalar ve içerik üreticilerine değil, aynı zamanda normal kullanıcılara da hitap ediyor. Kullanıcılar, yalnızca belirli arkadaşlarına veya takipçilerine özel paylaşımlar yaparak, daha hedeflenmiş içerikler sunma şansı bulacak.
TEST AŞAMASINDA
Şu an için bu özellik, Instagram’ın kendi hesaplarında yapılan bir test olarak görülüyor. Meta’nın son zamanlarda test ettiği Topluluk Notları özelliği gibi, bu yeni özellik de başlangıç aşamasında. Instagram yetkilileri, özellik hakkında daha fazla bilgi ve ne zaman geniş bir kullanıcı kitlesine sunulacağına dair sorulara henüz bir yanıt vermedi.
Kaynak: Haber Merkezi
Son Haberler
Marmara Denizi’nde şiddetli deprem! Bursa'da da hissedildi
23 Nisan 2025| Kocaeli için doğru ezan vakitleri burada! Kocaeli namaz vakitleri
Sakarya namaz vakitleri| Sakarya’da ezan sesi kaçta duyulacak? 23 Nisan 2025