UEDAŞ, çağrı merkezi memnuniyetinde birinci sırada
UEDAŞ, çağrı merkezi memnuniyetinde birinci sırada
UEDAŞ, müşteri memnuniyetinde sağladığı yüksek başarı ile 2024 yılında çağrı merkezi hizmetlerinde sektörde 1. sırada yerini aldı.
Haber Giriş Tarihi: 04.02.2025 11:08
Haber Güncellenme Tarihi: 04.02.2025 11:09
Kaynak:
İHA
Türkiye Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (TEDAŞ) 2024 yıl sonu memnuniyet anketi sonuçlarını açıkladı. Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova illerinde 5 milyonun üzerinde nüfusa elektrik dağıtım hizmeti sağlayan UEDAŞ, yüksek müşteri memnuniyeti ve başarılı hizmet performansı ile dikkat çekti. Şirket, çağrı merkezi hizmet memnuniyetinde sektörde 83 puan alarak 1. sırada yerini aldı.
UEDAŞ, müşteri odaklı yaklaşımı ve kaliteli hizmet anlayışıyla 2024 yılında büyük bir başarı elde etti. Müşteri taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunarak sektördeki liderliğini pekiştiren şirket, bu başarıyı çağrı merkezi hizmetlerinde de gösterdi ve sektördeki diğer rakiplerini geride bıraktı.
UEDAŞ’IN BAŞARISININ ARDINDAKİ KARARLILIK
UEDAŞ Genel Müdürü Cihangir Gençoğlu, 2024 yılı başarılarını değerlendirdi.
Gençoğlu, “Müşteri memnuniyeti, şirketimizin temel taşlarından biri ve her adımımızı bu motivasyon ile atıyoruz. Müşteri odağımızın ve hizmet süreçlerimize yaptığımız yatırımın bir sonucu olarak çağrı merkezi hizmetlerinde sektörde en yüksek memnuniyet skoruna ulaştık. Amacımız, her yıl hizmet kalitemizi daha da ileriye taşıyarak, kesintisiz ve yüksek standartlarda hizmet sunmaya devam etmek. Müşterilerimize daha hızlı, etkili ve dijital çözümler sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2025 yılı için planladığımız yatırımlar ve dijitalleşme projeleriyle, bu başarıyı daha da ileriye taşıyacağımıza inanıyoruz” şeklinde açıklama yaptı.
UEDAŞ, 2024 yılında müşteri memnuniyeti konusundaki başarısını bir kez daha kanıtladı. Şirket, çağrı merkezi hizmetlerinde elde ettiği sektördeki 1. sıra ile müşteri odaklı yaklaşımının ve yüksek standartlardaki hizmet anlayışının ödüllendirildiğini gösterdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
UEDAŞ, çağrı merkezi memnuniyetinde birinci sırada
UEDAŞ, müşteri memnuniyetinde sağladığı yüksek başarı ile 2024 yılında çağrı merkezi hizmetlerinde sektörde 1. sırada yerini aldı.
Türkiye Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (TEDAŞ) 2024 yıl sonu memnuniyet anketi sonuçlarını açıkladı. Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova illerinde 5 milyonun üzerinde nüfusa elektrik dağıtım hizmeti sağlayan UEDAŞ, yüksek müşteri memnuniyeti ve başarılı hizmet performansı ile dikkat çekti. Şirket, çağrı merkezi hizmet memnuniyetinde sektörde 83 puan alarak 1. sırada yerini aldı.
UEDAŞ, müşteri odaklı yaklaşımı ve kaliteli hizmet anlayışıyla 2024 yılında büyük bir başarı elde etti. Müşteri taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunarak sektördeki liderliğini pekiştiren şirket, bu başarıyı çağrı merkezi hizmetlerinde de gösterdi ve sektördeki diğer rakiplerini geride bıraktı.
UEDAŞ’IN BAŞARISININ ARDINDAKİ KARARLILIK
UEDAŞ Genel Müdürü Cihangir Gençoğlu, 2024 yılı başarılarını değerlendirdi.
Gençoğlu, “Müşteri memnuniyeti, şirketimizin temel taşlarından biri ve her adımımızı bu motivasyon ile atıyoruz. Müşteri odağımızın ve hizmet süreçlerimize yaptığımız yatırımın bir sonucu olarak çağrı merkezi hizmetlerinde sektörde en yüksek memnuniyet skoruna ulaştık. Amacımız, her yıl hizmet kalitemizi daha da ileriye taşıyarak, kesintisiz ve yüksek standartlarda hizmet sunmaya devam etmek. Müşterilerimize daha hızlı, etkili ve dijital çözümler sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2025 yılı için planladığımız yatırımlar ve dijitalleşme projeleriyle, bu başarıyı daha da ileriye taşıyacağımıza inanıyoruz” şeklinde açıklama yaptı.
UEDAŞ, 2024 yılında müşteri memnuniyeti konusundaki başarısını bir kez daha kanıtladı. Şirket, çağrı merkezi hizmetlerinde elde ettiği sektördeki 1. sıra ile müşteri odaklı yaklaşımının ve yüksek standartlardaki hizmet anlayışının ödüllendirildiğini gösterdi.
Kaynak: İHA
Son Haberler
Bursa’da borç tartışması cinayetle sonuçlandı!
Türkiye'nin bitki zenginliği kayıt altına alınıyor
Şoray Uzun, Kemal Kuruçay ile yaşadığı unutulmaz diyaloğu yıllar sonra paylaştı