İnegöl’de sıfır atık seferberliği: Başkan Taban’dan önemli mesaj
İnegöl’de sıfır atık seferberliği: Başkan Taban’dan önemli mesaj
İnegöl Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü hafta geneline yayılan etkinliklerle kutluyor. Etkinliklerin ilk gününde düzenlenen “Sıfır Atık Mum Workshop” vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.
Haber Giriş Tarihi: 03.06.2026 09:00
Haber Güncellenme Tarihi: 03.06.2026 09:04
Muhabir:
Nagihan ER
İnegöl Belediyesi, çevre bilinci ve sıfır atık farkındalığını artırmak amacıyla 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü bir haftaya yayılan etkinlik programıyla kutluyor.
Temizlik İşleri ve Sıfır Atık Müdürlükleri koordinasyonunda düzenlenen etkinlikler, her yaştan vatandaşı çevre konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.
Hafta kapsamında gerçekleştirilen ilk etkinlik olan “Sıfır AtıkMum Workshop” büyük ilgi gördü. Belediye hizmet binası önünde bulunan sergi alanında düzenlenen atölyede, geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak mum tasarımları yapıldı ve çevre bilinci sanatsal bir çalışmaya dönüştürüldü.
BAŞKAN TABAN’DAN ÇEVRE BİLİNCİ VURGUSU
Etkinliğe katılan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, çevre farkındalığının artırılmasının önemine dikkat çekerek, iklim değişikliği, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir yaşam konularında toplumun bilinçlenmesi gerektiğini ifade etti.
Başkan Taban, belediye olarak sıfır atık projelerine büyük önem verdiklerini belirterek, evsel atıkların ayrıştırılması, geri dönüşüm kutularının dağıtılması ve çevre eğitimleri gibi çalışmalarla vatandaşların sürece dahil edildiğini söyledi.
Belediye yetkilileri, atık olarak görülen birçok materyalin geri dönüşüm sayesinde ekonomiye yeniden kazandırılabileceğini vurguladı.
Bu kapsamda yürütülen projelerle hem çevre kirliliğinin azaltılması hem de doğal kaynakların daha verimli kullanılması hedefleniyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İnegöl’de sıfır atık seferberliği: Başkan Taban’dan önemli mesaj
İnegöl Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü hafta geneline yayılan etkinliklerle kutluyor. Etkinliklerin ilk gününde düzenlenen “Sıfır Atık Mum Workshop” vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.
İnegöl Belediyesi, çevre bilinci ve sıfır atık farkındalığını artırmak amacıyla 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü bir haftaya yayılan etkinlik programıyla kutluyor.
Temizlik İşleri ve Sıfır Atık Müdürlükleri koordinasyonunda düzenlenen etkinlikler, her yaştan vatandaşı çevre konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.
Hafta kapsamında gerçekleştirilen ilk etkinlik olan “Sıfır Atık Mum Workshop” büyük ilgi gördü. Belediye hizmet binası önünde bulunan sergi alanında düzenlenen atölyede, geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak mum tasarımları yapıldı ve çevre bilinci sanatsal bir çalışmaya dönüştürüldü.
BAŞKAN TABAN’DAN ÇEVRE BİLİNCİ VURGUSU
Etkinliğe katılan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, çevre farkındalığının artırılmasının önemine dikkat çekerek, iklim değişikliği, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir yaşam konularında toplumun bilinçlenmesi gerektiğini ifade etti.
Başkan Taban, belediye olarak sıfır atık projelerine büyük önem verdiklerini belirterek, evsel atıkların ayrıştırılması, geri dönüşüm kutularının dağıtılması ve çevre eğitimleri gibi çalışmalarla vatandaşların sürece dahil edildiğini söyledi.
Belediye yetkilileri, atık olarak görülen birçok materyalin geri dönüşüm sayesinde ekonomiye yeniden kazandırılabileceğini vurguladı.
Bu kapsamda yürütülen projelerle hem çevre kirliliğinin azaltılması hem de doğal kaynakların daha verimli kullanılması hedefleniyor.
Kaynak: Nagihan ER
Son Haberler
Bursa su kesintisi listesi – 13 Haziran 2026 Cumartesi
Bursa'da bugün hava nasıl olacak? | Bursa hava durumu 13 Haziran 2026
Bursa merkezli 5 ilde dev operasyon: 79 kişi tutuklandı