Başkan Aydın'da Bursaspor’a şampiyonluk sonrası destek mesajı
Başkan Aydın'da Bursaspor’a şampiyonluk sonrası destek mesajı
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik’i ziyaret ederek şampiyonluk dolayısıyla tebriklerini iletti. Görüşmede yeni sezon hedefleri ve Süper Lig yolunda atılacak adımlar ele alındı.
Haber Giriş Tarihi: 19.05.2026 09:32
Haber Güncellenme Tarihi: 19.05.2026 09:44
Muhabir:
Nagihan ER
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan ile birlikte Bursaspor Kulübü’nü ziyaret etti.
Kulüp binasında gerçekleşen buluşmada, geçtiğimiz sezon elde edilen şampiyonluğun ardından yeni sezon hedefleri üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
“BURSA’YA AYNI COŞKUYU YAŞATACAKLARINA İNANCIMIZ TAM”
Ziyarette konuşan Erkan Aydın, Bursaspor’un elde ettiği başarının kent için büyük bir gurur olduğunu belirterek yeni sezonda da başarı beklentilerini dile getirdi. Aydın, kulübün Süper bhedefi doğrultusunda ilerlediğini ve bu süreçte desteklerinin süreceğini ifade etti.
“HEDEFİMİZ DOĞRU YOLDA İLERLEMEK”
Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik ise ziyaretin kendileri için moral olduğunu belirterek, "Ait olduğumuz yere bir yılımız kaldı. İnşallah önümüzdeki sene de Süper Lig’e çıkarken yine bekliyoruz." ifadelerine yer verdi.
Ziyaretin sonunda Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik’e hatıra olarak Osmanlı dönemini simgeleyen özel bir hediye sundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Aydın'da Bursaspor’a şampiyonluk sonrası destek mesajı
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik’i ziyaret ederek şampiyonluk dolayısıyla tebriklerini iletti. Görüşmede yeni sezon hedefleri ve Süper Lig yolunda atılacak adımlar ele alındı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan ile birlikte Bursaspor Kulübü’nü ziyaret etti.
Kulüp binasında gerçekleşen buluşmada, geçtiğimiz sezon elde edilen şampiyonluğun ardından yeni sezon hedefleri üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
“BURSA’YA AYNI COŞKUYU YAŞATACAKLARINA İNANCIMIZ TAM”
Ziyarette konuşan Erkan Aydın, Bursaspor’un elde ettiği başarının kent için büyük bir gurur olduğunu belirterek yeni sezonda da başarı beklentilerini dile getirdi. Aydın, kulübün Süper bhedefi doğrultusunda ilerlediğini ve bu süreçte desteklerinin süreceğini ifade etti.
“HEDEFİMİZ DOĞRU YOLDA İLERLEMEK”
Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik ise ziyaretin kendileri için moral olduğunu belirterek, "Ait olduğumuz yere bir yılımız kaldı. İnşallah önümüzdeki sene de Süper Lig’e çıkarken yine bekliyoruz." ifadelerine yer verdi.
Ziyaretin sonunda Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik’e hatıra olarak Osmanlı dönemini simgeleyen özel bir hediye sundu.
Kaynak: Nagihan ER
Son Haberler
Nilüfer Belediyesi’nden kapsamlı sağlık hamlesi!
Bursa’da planlı elektrik kesintisi - 15 Haziran 2026 Pazartesi
Bursa su kesintisi listesi – 15 Haziran 2026 Pazartesi