Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Togg Türkiye genelinde 5 yeni temsilci bayilik ile büyüyor

Türkiye’nin küresel otomobil markası Togg, aralık ayı itibarıyla Bursa, Antalya, Gaziantep, Trabzon ve Tekirdağ’da temsilci bayiliklerini faaliyete geçirerek kullanıcı deneyimini güçlendiriyor.

Haber Giriş Tarihi: 10.12.2025 19:26
Haber Güncellenme Tarihi: 10.12.2025 19:30
Kaynak: İHA
Togg Türkiye genelinde 5 yeni temsilci bayilik ile büyüyor

Türkiye’nin yerli teknoloji ve otomobil markası Togg, kullanıcıya daha yakın olma hedefi doğrultusunda deneyim ve servis noktalarını artırıyor.

Mevcutta 17 deneyim merkezi ve 72 servis noktasıyla hizmet veren Togg, aralık ayında yeni temsilci bayiliklerini faaliyete geçirecek. Bursa’da Koçaslanlar Mobilite, Antalya ve Gaziantep’te Koluman, Trabzon’da Beyazlı Otomotiv ve Tekirdağ’da Volkan Otomotiv üzerinden kullanıcılar Togg deneyimine erişebilecek.

T10X VE T10F MODELLERİ DENEYİM ALANLARINDA

Yeni temsilci bayiliklerde kullanıcılar T10X ve T10F modellerini inceleyebilecek, Trugo hızlı şarj teknolojisi hakkında bilgi alabilecek ve Trumore dijital platformunun sunduğu hizmetleri tanıyabilecek. Satın alma süreci tamamen Trumore üzerinden dijital olarak gerçekleşecek. Ayrıca, teslim ve satış sonrası hizmetler, lokasyon yapısına göre bazı tesislerde aynı noktada, bazı illerde ise yetkili servisler aracılığıyla sunulacak.

“HER TEMAS NOKTASINDA EN İYİ DENEYİMİ SUNMAYI HEDEFLİYORUZ”

Togg Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Tosyalı, yeni bayiliklerle kullanıcı deneyimini güçlendirmeyi amaçladıklarını belirtti:

“Antalya’dan Trabzon’a uzanan temsilci bayilik ve servis noktaları, kullanıcılarımızın ihtiyaç duyduklarında hızla ulaşabileceği güvenilir çözüm noktaları oluşturuyor. Satın alma anından aracı deneyimlemeye ve 7/24 hizmetlere kadar her aşamada yanlarında olduğumuzu hissettirmeyi hedefliyoruz.”

SÜRDÜRÜLEBİLİR VE KONTROLLÜ BÜYÜME STRATEJİSİ

Togg, temsilci bayilerini seçerken finansal kapasite, tesis uygunluğu, satış ve servis ekibi yetkinlikleri, organizasyonel yapı ve teknolojik altyapı gibi kriterleri titizlikle değerlendiriyor. 2025 yılında beş temsilci bayilik üzerinden kullanıcı deneyimi ve operasyonel performans yakından takip edilecek. 2026 planları ise saha verileri ve kullanıcı geri bildirimleri doğrultusunda şekillenecek.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.