Yapay zeka destekli Trowas ile kartvizitler dijitalleşiyor
Yüksek teknoloji odaklı üretimin kalbi konumundaki ULUTEK Teknopark’ta faaliyet gösteren Smartover, dijital dönüşüm sürecine yön veriyor. Firma, geliştirdiği Trowas adlı yapay zeka tabanlı dijital kartvizit platformuyla hem bireysel kullanıcıların hem de kurumsal yapıların iletişim kültürünü yeniden şekillendiriyor.
Trowas, NFC ve QR teknolojileriyle saniyeler içinde tüm iletişim bilgilerini paylaşmaya imkân tanıyor. Smartover Kurucu Ortağı Muhammet Faruk Çıbuk, platformun sadece bir kartvizit değil, aynı zamanda stratejik bir network yönetim sistemi olduğunu vurguluyor.
İŞ DÜNYASINDA BAĞLANTILAR ARTIK VERİYLE GÜÇLENİYOR
Trowas, fiziki olarak toplanan kartvizitleri saniyeler içinde tarayıp dijitalleştirebiliyor. Yapay zeka, bu temaslara dair çevrimiçi verileri analiz ederek kullanıcıya zenginleştirilmiş bilgiler sunuyor. Böylece profesyonel ağlar sadece genişlemekle kalmıyor; veri temelli kararlarla stratejik biçimde yönetilebiliyor.
Kurumsal kullanıcılar için büyük avantajlar sağlayan sistem sayesinde firmalar, çalışanlarının tüm dijital kartvizitlerini tek bir panelden yönetebiliyor. Elde edilen analizler, iş birliklerinin verimliliğini artırmada önemli rol oynuyor.
KÜRESEL REKABETİN İÇİNDEYİZ
ABD merkezli firmalarla aynı pazarda yer aldıklarını ifade eden Çıbuk, görsel teknolojilerde dünyada ilk üç firma arasında olduklarını belirtti. “Kullanıcılarımızın yüzde 30’u yurt dışında. Özellikle ABD pazarında ciddi bir rekabet halindeyiz. Trowas ile Türkiye’den doğan global bir marka oluşturuyoruz” dedi.
ULUTEK TEKNOPARK’TAN GÜÇLÜ DESTEK
Smartover’ın başarı yolculuğunda ULUTEK Teknopark’ın katkısı büyük. “ULUTEK’in sunduğu Ar-Ge destekleri, mentorluk imkanları, akademik iş birlikleri ve firmalar arası network ortamı, vizyonumuzu büyütmemizi sağladı” diyen Çıbuk, ULUTEK ekosisteminin ticarileşme sürecinde kendilerine yön verdiğini vurguladı.