Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Trendyol

Bursa Hayat Gazetesi - Trendyol haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Trendyol haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Evlenecekler merak ediyor! 2024 yılının çeyiz trendleri ne? Haber

Evlenecekler merak ediyor! 2024 yılının çeyiz trendleri ne?

Trendyol'dan yapılan çeyiz alışverişinde ev eşyaları ve iç giyimden oluşan çeyiz seti satışları geçen yıla oranla yaklaşık yüzde 30 arttı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Trendyol, 2024'teki çeyiz alışverişine ilişkin verilerini açıkladı. Çeyiz içeriklerinde yer alan ev ürünlerinde yemek takımı, çatal bıçak ve tencere setlerinin satışları dikkati çekti. Ev tekstilinde çift kişilik yorganlar ve uyku setleri daha çok tercih edildi. Kadın ev tekstilde pijama, sabahlık ve gecelikten oluşan çeyiz takımları en çok satılanlar arasında yer alırken erkek ev giyimde pijamalar ön plana çıktı. Beyaz eşya, çeyiz ürünlerinin vazgeçilmezi olmaya devam etti. Küçük ev aletlerinde dik süpürge, espresso makineleri ve son yıllarda büyük ilgi toplayan airfryer'lar, çeyiz ürünleri olarak tercih edildi. Satıcıların ev eşyaları ve iç giyimden oluşan çeyiz setlerinin satışları geçen yıla oranla yaklaşık yüzde 30 artış gösterdi. Çeyiz seti siparişinde İstanbul, Ankara ve İzmir'i Bursa, Antalya ve Kocaeli takip etti. Çeyizlerin temelini oluşturan beyaz eşyada yeni trend kurutma makineleri oldu. Balkonlu ya da balkonsuz evlerde çamaşır asma sorununu çözen kurutma makineleri çeyiz içerikleri arasına katıldı. Takı tercihlerinde en büyük ilgi gelin aksesuarlarında görüldü. Gelin tacı, eldiven ve toka bu ürün grubunda en çok tercih edilenler arasında yer aldı.

En çok alışveriş yapan iller açıklandı! Listede Bursa'da var Haber

En çok alışveriş yapan iller açıklandı! Listede Bursa'da var

Trendyol, 2024 yılının ilk yarısına ilişkin alışveriş verilerini paylaştı. İlk 6 ayda en çok cilt bakım ve kadın giyim ürünlerinin satışı gerçekleşti. Yaklaşık 2 milyon Trendyol satıcısı, 335 milyon ürünü Türkiye'nin dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturdu. En çok alışveriş yapan iller İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya oldu. Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, 2024 yılının ilk 6 ayına ilişkin alışveriş verilerini açıkladı. Bu dönemde Türkiye'de en çok cilt bakım ürünleri satın alındı. Bu ürün grubunu kadın giyim, sofra ve mutfak, gıda ve içecek ürünleri takip etti. Akdeniz, Ege, Karadeniz, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu'da giyim ve ayakkabı, Marmara ve İç Anadolu bölgesinde kozmetik ve kişisel bakım ürünleri en çok satılanlar arasında yer aldı. En çok satış yapan illerde Kocaeli, Bursa ve Aydın dikkat çekti. Toplam yaklaşık 2 milyon Trendyol satıcısı, 335 milyon ürünü kullanıcılarla buluşturdu. En çok sipariş veren şehirler İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya oldu. ALIŞVERİŞİN LİDERİ KADINLAR OLDU Trendyol ile en fazla alışverişi yüzde 67 oranla kadın kullanıcılar gerçekleştirdi. Tüm kullanıcılar içerisinde 25-35 yaş aralığı, en çok alışveriş yapan yaş grubu olarak ön plana çıktı. GURME VE ORGANİK ÜRÜNLERE İLGİ BÜYÜYOR Gurme ve organik ürünler, bitki çayları ve granül kahve ile birlikte, geçen sene aynı döneme göre en fazla büyüme trendi gösteren ürün grubu olarak dikkat çekti. Geçtiğimiz seneye kıyasla bu yıl satışları yükselen diğer ürün grupları oto aksesuar, takı, ev tekstil ve parfüm oldu. Yüksek hava sıcaklıklarının 2024'te erken başlaması klima ve mayo ürün gruplarında satışları hızlandırdı.  

Trendyol, e-ihracat verilerini açıkladı! Bursa dikkat çekti Haber

Trendyol, e-ihracat verilerini açıkladı! Bursa dikkat çekti

Trendyol ile e-ihracat gerçekleştirerek dünya pazarlarına açılan yerli üretici ve satıcılar başarılı satış performanslarını mayıs ayında da sürdürdü. E-ticaret platformunu mayıs ayı verilerine göre, Türk satıcılar e-ihracatta yaklaşık 2 milyon ürünü sınır ötesi pazarlarla buluşturdu. Tekstil ve ev ürünleri, en fazla sipariş alan ürün grupları olarak ön plana çıktı. Yerli satıcılar, Azerbaycan’da tişört, Körfez Bölgesi’nde alt-üst takım, Orta ve Doğu Avrupa (CEE) ve DACH (Almanya ve Avusturya) bölgelerinde elbise ihtiyaçlarını karşıladı. Tekstil harici en büyük talebi alan ürünler tava, saklama kabı ve alez oldu. Türk ürünlerine en yoğun ilgiyi Azerbaycan ve Körfez bölgesi gösterdi. ‘Made in Türkiye’ etiketli ürünlerin en fazla satıldığı şehirler Bakü, Riyadh, Jeddah, Dubai ve Bükreş. BURSA, E-İHRACATTA DİKKAT ÇEKTİ Trendyol’un sunduğu e-ticaret deneyimi ile uluslararası pazarlara açılan şehirlere mayıs ayında Bursa liderlik etti. Bursa’yı, Adana, Gaziantep, Denizli ve Mersin takip etti. AZERBAYCAN’DA MEGA MAYIS ETKİSİ E-ihracata yönelik sağladığı uçtan uca hizmetler kapsamında e-ticaret platformu, yerli üretici ve satıcıları kampanyalarla desteklemeyi sürdürdü. E-ticaret platformunun, Azerbaycan’a yönelik Mega Mayıs kampanyasının etkisiyle, Türkiye’den Azerbaycan’a yaklaşık 1 milyon ürün satışı gerçekleşti. E-ticaret platformu, mikro ihracat çözümleriyle son bir yılda 90 bini aşkın satıcısını e-ihracatçı hale getirdi. Trendyol ile e-ihracat yapan yerli işletmeler 2023 yılında 650 milyon dolarlık ihracat hacmi gerçekleştirdi. E-ticaret platformu, son olarak, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen ‘İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni’nde e-ihracat kategorisinin şampiyonu olmuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.