Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Ziraat Bankası mobil uygulaması çöktü mü?

Ziraat mobil uygulamasına giriş yapmaya çalışan banka müşterileri, uyarıyla karşılaştı. Bunun üzerine Ziraat Bankası mobil uygulaması çöktü mü, neden açılmıyor? sorusu gündeme taşındı. İşte detaylar...

Haber Giriş Tarihi: 16.07.2021 14:33
Haber Güncellenme Tarihi: 16.07.2021 14:33
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Ziraat Bankası mobil uygulaması çöktü mü?

Sabah saatlerinde internet bankacılığından hesap bilgilerine ulaşmak için giriş yapmaya çalışan Ziraat Bankası müşterileri, hata ile karşılaştı.

Ziraat mobil uygulamasına erişim sağlayamayan kullanıcılar, erişim sorununu sosyal medya platformu Twitter üzerinden dile getirmeye başladı.

Böylece Ziraat Bankası internet bankacılığında yaşanan erişim problemi, kısa süre içerisinde Twitter'da da TT oldu.

İşlemleri reddedilen kullanıcılar, Ziraat Bankası mobil uygulama neden açılmıyor, çöktü mü? sorularına yanıt aramaya başladı.

Peki, Ziraat Bankası mobil uygulaması çöktü mü, neden açılmıyor? Arızayla ilgili Ziraat Bankası'ndan açıklama geldi mi? İşte detaylar...

ZİRAAT BANKASI MOBİL UYGULAMASI ÇÖKTÜ MÜ, NEDEN AÇILMIYOR?

Ziraat Bankası müşterilerinin sosyal medya platformlarında paylaştıkları ekran görüntülerine göre, Ziraat Bankası servislerine erişim sorunu yaşanıyor..

Ziraat Bankası'nın mobil uygulaması üzerinden giriş yapan kullanıcılar, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz." uyarısı ile karşılaşıyor. Yaşanan problem Downdetector sitesinde de raporlandı.

Bankanın uygulamasıyla ilgili iki gün önce de benzer bir sorun yaşanmış ve yetkililer herhangi bir saldırı olmadığını belirtmişti.

ZİRAAT BANKASI'NDAN AÇIKLAMA GELDİ Mİ?

Ziraat Bankası, yaşanan sorun ile ilgili resmi Twitter hesabı üzerinden bir açıklama yayınladı. Banka, sorunun yoğunluk kaynaklı olduğunu ve en kısa sürede üstesinden gelmek için çalıştıklarını belirtti.

Ziraat Bankası, konuyla ilgili olarak paylaştığı açıklamada, "Değerli müşterilerimiz, Ziraat Mobil'de yoğunluk kaynaklı kısmi erişim sorunları yaşanmaktadır. İşlemlerinizi diğer kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Gerek servis sağlayıcılarımızla gerekse teknik birimlerimizle sorunu en kısa sürede gidermek için çalışıyoruz. Yaşanılan erişim sorunu için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz" ifadelerine yer verdi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.