Otobüs şirketleri, İran’daki savaşın etkisiyle artan akaryakıt maliyetlerini gerekçe göstererek bilet fiyatlarına yüzde 20 zam talep ediyor.
Haber Giriş Tarihi: 08.05.2026 17:03
Haber Güncellenme Tarihi: 08.05.2026 17:04
Kaynak:
Haber Merkezi
Hürmüz Boğazı’ndaki gerilim ve savaşın küresel enerji piyasalarına etkisi, akaryakıt fiyatlarını yükseltti.
Artan maliyetler şehirlerarası otobüs taşımacılığına da yansırken, Kurban Bayramı tatilinin 9 güne uzatılmasıyla sektörde zam beklentisi güç kazandı.
Artan maliyetler ve yükselen akaryakıt fiyatlarından yakınan otobüs firmaları, bayram öncesi bilet ücretlerine zam yapılmasını talep ediyor.
Türkiye Otobüsçüler Federasyonu ise fiyatlara yüzde 20 oranında artış istiyor.
Vatandaşlar yüksek bilet fiyatlarından şikayet ederken, sektör temsilcileri maliyet baskısının sürdürülemez hale geldiğini savunuyor.
Bazı otobüs firmalarının artan maliyetler nedeniyle ikram vermekte dahi zorlandığını ifade eden Ankara Otobüsçüler Dernek Başkanvekili Metin Önal, "Depo 25 bin civarında doluyor. Bu fiyat zammını yapmak zorunda kalıyoruz." açıklamasında bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bayram öncesi ulaşımda zam alarmı!
Otobüs şirketleri, İran’daki savaşın etkisiyle artan akaryakıt maliyetlerini gerekçe göstererek bilet fiyatlarına yüzde 20 zam talep ediyor.
Hürmüz Boğazı’ndaki gerilim ve savaşın küresel enerji piyasalarına etkisi, akaryakıt fiyatlarını yükseltti.
Artan maliyetler şehirlerarası otobüs taşımacılığına da yansırken, Kurban Bayramı tatilinin 9 güne uzatılmasıyla sektörde zam beklentisi güç kazandı.
Artan maliyetler ve yükselen akaryakıt fiyatlarından yakınan otobüs firmaları, bayram öncesi bilet ücretlerine zam yapılmasını talep ediyor.
Türkiye Otobüsçüler Federasyonu ise fiyatlara yüzde 20 oranında artış istiyor.
Vatandaşlar yüksek bilet fiyatlarından şikayet ederken, sektör temsilcileri maliyet baskısının sürdürülemez hale geldiğini savunuyor.
Bazı otobüs firmalarının artan maliyetler nedeniyle ikram vermekte dahi zorlandığını ifade eden Ankara Otobüsçüler Dernek Başkanvekili Metin Önal, "Depo 25 bin civarında doluyor. Bu fiyat zammını yapmak zorunda kalıyoruz." açıklamasında bulundu.
Kaynak: Haber Merkezi
Son Haberler
Bursalılar dikkat: Sular yine kesilecek
Bursa'da kahreden kaza: Motosikletini satılığa çıkardıktan 11 saat sonra can verdi!
Fenerbahçe sonrası ilk imza! Domenico Tedesco imzayı attı