Uludağ İçecek yeni sezonda da Bursaspor’un sırt sponsoru oldu
Uludağ İçecek yeni sezonda da Bursaspor’un sırt sponsoru oldu
Bursaspor, 2025–2026 sezonu forma sırt sponsorluğu için Uludağ İçecek ile yeni bir anlaşmaya imza attı. Geçen sezonun iki katı bedelle yapılan sponsorluk, kulübe moral olurken taraftarı da umutlandırdı.
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2025 13:02
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2025 13:02
Muhabir:
Damla Dilmeç
Bursaspor, yeni sezon öncesinde önemli bir sponsorluk anlaşmasına daha imza attı. Kulüp, Uludağ İçecek ile 2025–2026 sezonunu kapsayan forma sırt sponsorluğu anlaşmasını kamuoyuna duyurdu. Anlaşma, geçtiğimiz sezona göre iki kat daha yüksek bir sponsorluk bedeliyle gerçekleşti.
ULUDAĞ BURSASPOR’UN UĞURU OLDU
Basın toplantısında konuşan Bursaspor Başkanı Enes Çelik, Uludağ İçecek’in geçmişte de kulübe uğur getirdiğini belirterek, "Geçen yıl şampiyon olduk, bu sezon da ikinci ligden birinci lige çıkacağımıza inanıyoruz. Uludağ markası yine formamızda yer alacak. Bu destek sadece maddi değil, manevi olarak da çok kıymetli" ifadelerini kullandı.
“BU BİR TİCARİ İLİŞKİ DEĞİL, BİR BAĞLILIK GÖSTERGESİ”
Uludağ İçecek tarafından yapılan açıklamada sponsorluk anlaşmasını bir iş birliği değil, bir aidiyetin ifadesi olarak değerlendirdi. “Bugün burada sadece bir sponsorluk açıklamıyoruz. Bursaspor’un formasında yer almak, bizim için bir onurdur. Çünkü biz bu şehirde doğduk, bu şehirde büyüdük” ifadelerine yer verildi.
ŞAMPİYONLUK HEDEFİ İÇİN TAM DESTEK
Toplantıda Bursaspor’un geçtiğimiz yıl yaşadığı dönüşümün altı çizilirken, "Geçen yıl bir bebek gibiydik, kuvözdeydik. Şimdi ayağa kalktık, koşuyoruz. Bu sezonda hedefimiz net: İkinci ligden birinci lige çıkmak” sözleriyle yeni sezon hedefleri vurguladı.
SADECE SPOR DEĞİL, KURUMSAL İSTİKRARDA ÖNEMLİ
Toplantıda ayrıca, “Sportif başarı kadar kurumsal yapı da önemli. Bursa’daki tüm markalarla istikrarlı bir iş birliği içerisindeyiz. Uludağ İçecek gibi güçlü markaların desteğiyle, kulübümüz her anlamda güçleniyor” ifadelerine yer verildi.
Uludağ İçecek yönetimi, şirketin sadece yerel değil, küresel çapta da büyümeye devam ettiğini ifade ederek, “Almanya ve Dubai’de kendi dağıtımımıza başladık. Bu cesur adımları atarken yanımızda Bursaspor gibi güçlü bir şehir markasının olmasından büyük ilham alıyoruz” denildi.
"ARKAMDA DAĞ GİBİ ULUDAĞ"
Toplantının sonunda, "Arkamda dağ gibi Uludağ" sloganıyla destek mesajı verildi. “Uludağ markası sadece Bursaspor’un değil, tüm Bursalı gençlerin yanında olmaya devam edecek” ifadesiyle toplantı tamamladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Uludağ İçecek yeni sezonda da Bursaspor’un sırt sponsoru oldu
Bursaspor, 2025–2026 sezonu forma sırt sponsorluğu için Uludağ İçecek ile yeni bir anlaşmaya imza attı. Geçen sezonun iki katı bedelle yapılan sponsorluk, kulübe moral olurken taraftarı da umutlandırdı.
Bursaspor, yeni sezon öncesinde önemli bir sponsorluk anlaşmasına daha imza attı. Kulüp, Uludağ İçecek ile 2025–2026 sezonunu kapsayan forma sırt sponsorluğu anlaşmasını kamuoyuna duyurdu. Anlaşma, geçtiğimiz sezona göre iki kat daha yüksek bir sponsorluk bedeliyle gerçekleşti.
ULUDAĞ BURSASPOR’UN UĞURU OLDU
Basın toplantısında konuşan Bursaspor Başkanı Enes Çelik, Uludağ İçecek’in geçmişte de kulübe uğur getirdiğini belirterek, "Geçen yıl şampiyon olduk, bu sezon da ikinci ligden birinci lige çıkacağımıza inanıyoruz. Uludağ markası yine formamızda yer alacak. Bu destek sadece maddi değil, manevi olarak da çok kıymetli" ifadelerini kullandı.
“BU BİR TİCARİ İLİŞKİ DEĞİL, BİR BAĞLILIK GÖSTERGESİ”
Uludağ İçecek tarafından yapılan açıklamada sponsorluk anlaşmasını bir iş birliği değil, bir aidiyetin ifadesi olarak değerlendirdi. “Bugün burada sadece bir sponsorluk açıklamıyoruz. Bursaspor’un formasında yer almak, bizim için bir onurdur. Çünkü biz bu şehirde doğduk, bu şehirde büyüdük” ifadelerine yer verildi.
ŞAMPİYONLUK HEDEFİ İÇİN TAM DESTEK
Toplantıda Bursaspor’un geçtiğimiz yıl yaşadığı dönüşümün altı çizilirken, "Geçen yıl bir bebek gibiydik, kuvözdeydik. Şimdi ayağa kalktık, koşuyoruz. Bu sezonda hedefimiz net: İkinci ligden birinci lige çıkmak” sözleriyle yeni sezon hedefleri vurguladı.
SADECE SPOR DEĞİL, KURUMSAL İSTİKRARDA ÖNEMLİ
Toplantıda ayrıca, “Sportif başarı kadar kurumsal yapı da önemli. Bursa’daki tüm markalarla istikrarlı bir iş birliği içerisindeyiz. Uludağ İçecek gibi güçlü markaların desteğiyle, kulübümüz her anlamda güçleniyor” ifadelerine yer verildi.
Uludağ İçecek yönetimi, şirketin sadece yerel değil, küresel çapta da büyümeye devam ettiğini ifade ederek, “Almanya ve Dubai’de kendi dağıtımımıza başladık. Bu cesur adımları atarken yanımızda Bursaspor gibi güçlü bir şehir markasının olmasından büyük ilham alıyoruz” denildi.
"ARKAMDA DAĞ GİBİ ULUDAĞ"
Toplantının sonunda, "Arkamda dağ gibi Uludağ" sloganıyla destek mesajı verildi. “Uludağ markası sadece Bursaspor’un değil, tüm Bursalı gençlerin yanında olmaya devam edecek” ifadesiyle toplantı tamamladı.
Kaynak: Damla Dilmeç
Son Haberler
Bursa’da yaz spor okulları başlıyor!
Bursaspor’un yeni sezon rakipleri belli oldu
Bursaspor geleceğini altyapıyla inşa ediyor: Pilot takım Nilüfer FK’da yeni dönem