Ziynet Sali, yeni şarkısı "Uyku Tutmadı" için QR kodlu yenilikçi bir tanıtım kampanyası başlattı. Büyük şehirlerdeki billboardlara yerleştirilen QR kodlar sayesinde binlerce kişi şarkıya dijital platformlardan ulaşarak anında dinleme fırsatı buldu.
Haber Giriş Tarihi: 05.03.2025 16:35
Haber Güncellenme Tarihi: 05.03.2025 16:35
Kaynak:
Haber Merkezi
Ünlü sanatçı Ziynet Sali, yeni şarkısı "Uyku Tutmadı" için dijital çağın ruhuna uygun, yaratıcı bir tanıtım kampanyasına imza attı. Büyük şehirlerdeki billboardlara yerleştirilen QR kodlar, binlerce kişiyi yeni şarkısıyla buluşturdu.
Dün İstanbul başta olmak üzere Türkiye’nin farklı noktalarındaki billboardlarda “Uyku tutmadı. Ya seni? Beni merak ediyorsan barkodu okut” yazılı afişler dikkat çekti. QR kodu telefonuyla tarayan müzikseverler, Ziynet Sali’nin "Uyku Tutmadı" şarkısına anında ulaşarak dijital platformlardan dinleme fırsatı buldu.
Bu interaktif tanıtım kampanyası kısa sürede büyük ilgi gördü. Binlerce kişi QR kodu kullanarak şarkıyı dinledi ve sosyal medyada kampanyaya dair paylaşımlar yaptı.
GECE YARISI TAKİPÇİLERİNE SÜRPRİZ MESAJ!
Ziynet Sali’nin dijital etkileşimi billboardlarla sınırlı kalmadı. Aynı günün gecesi, sanatçı Instagram hesabı üzerinden bazı takipçilerine "Uyudun mu?" şeklinde doğrudan mesaj gönderdi. Mesajın Ziynet Sali’den geldiğine inanamayan kullanıcılar, cevap verdiklerinde karşılarında sanatçının yeni şarkısının YouTube linkini buldu.
Bu sürpriz etkileşim sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Birçok hayranı, ünlü sanatçının doğrudan iletişim kurarak şarkısını paylaşmasını eğlenceli ve samimi buldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ziynet Sali’den yenilikçi tanıtım!
Ziynet Sali, yeni şarkısı "Uyku Tutmadı" için QR kodlu yenilikçi bir tanıtım kampanyası başlattı. Büyük şehirlerdeki billboardlara yerleştirilen QR kodlar sayesinde binlerce kişi şarkıya dijital platformlardan ulaşarak anında dinleme fırsatı buldu.
Ünlü sanatçı Ziynet Sali, yeni şarkısı "Uyku Tutmadı" için dijital çağın ruhuna uygun, yaratıcı bir tanıtım kampanyasına imza attı. Büyük şehirlerdeki billboardlara yerleştirilen QR kodlar, binlerce kişiyi yeni şarkısıyla buluşturdu.
Dün İstanbul başta olmak üzere Türkiye’nin farklı noktalarındaki billboardlarda “Uyku tutmadı. Ya seni? Beni merak ediyorsan barkodu okut” yazılı afişler dikkat çekti. QR kodu telefonuyla tarayan müzikseverler, Ziynet Sali’nin "Uyku Tutmadı" şarkısına anında ulaşarak dijital platformlardan dinleme fırsatı buldu.
Bu interaktif tanıtım kampanyası kısa sürede büyük ilgi gördü. Binlerce kişi QR kodu kullanarak şarkıyı dinledi ve sosyal medyada kampanyaya dair paylaşımlar yaptı.
GECE YARISI TAKİPÇİLERİNE SÜRPRİZ MESAJ!
Ziynet Sali’nin dijital etkileşimi billboardlarla sınırlı kalmadı. Aynı günün gecesi, sanatçı Instagram hesabı üzerinden bazı takipçilerine "Uyudun mu?" şeklinde doğrudan mesaj gönderdi. Mesajın Ziynet Sali’den geldiğine inanamayan kullanıcılar, cevap verdiklerinde karşılarında sanatçının yeni şarkısının YouTube linkini buldu.
Bu sürpriz etkileşim sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Birçok hayranı, ünlü sanatçının doğrudan iletişim kurarak şarkısını paylaşmasını eğlenceli ve samimi buldu.
Kaynak: Haber Merkezi
Son Haberler
Borsada sert düşüş, döviz kurlarında rekor artış! Gram altın 4 bin lirayı aştı
Bursa’da geri dönüşüm tesisinde korkutan yangın!
Bursa'nın zirvesi Uludağ'da kar yağışı etkisini gösteriyor