Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

İnegöl’de halkla birebir iletişim devam ediyor

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” etkinliği kapsamında bu hafta Sinanbey Mahallesi’ni ziyaret ederek mahalle halkıyla buluştu.

Haber Giriş Tarihi: 28.06.2025 09:15
Haber Güncellenme Tarihi: 28.06.2025 09:16
Muhabir: Nagihan ER
İnegöl’de halkla birebir iletişim devam ediyor

Her hafta farklı bir mahallede düzenlenen buluşmalarda, vatandaşların talep, öneri ve şikâyetleri doğrudan dinleniyor; sorunlara yerinde çözüm üretiliyor. Bu haftaki toplantıya İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban’ın yanı sıra, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, mahalle muhtarları ve AK Parti yöneticileri de katılım sağladı. Başkan Taban, mahalle sakinlerinden gelen soruları dikkatle dinleyerek anında yanıt verdi.

BAŞKAN TABAN'DAN İNEGÖLLÜLERE HUZUR VE KONFOR MESAJI

Belediye Başkanı Alper Taban, eksikliklerin farkında olduklarını ancak vatandaşların desteğiyle bunların giderilmesi için çaba gösterdiklerini belirtti. Belediyenin yetki alanı dışındaki konularla da ilgilendiklerini ve ilgili kurumlara ilettiklerini ifade eden Taban, amaçlarının İnegöllü vatandaşların huzur ve konfor içinde yaşaması olduğunu ve diğer kurumlardan da aynı hassasiyeti beklediklerini sözlerine ekledi.

SİNANBEY MAHALLESİ'NE SAĞLIK OCAĞI MÜJDESİ

Başkan Taban, Sinanbey Mahallesi'ne yapılması planlanan sağlık ocağı hakkında da bilgi verdi. Sağlık ocağı için yerin hazır olduğunu belirten Taban, İl ve İlçe Sağlık Müdürlükleriyle koordinasyon içerisinde bu ihtiyacın giderilmesi için çalışmaların devam ettiğini aktardı.

İnegöl’de halkla birebir iletişim devam ediyor -Bursa Hayat-2

BAŞKAN TABAN'DAN VATANDAŞLARA 7/24 HİZMET VURGUSU

Toplantı sonunda Başkan Alper Taban, tüm vatandaşlara katkı ve destekleri için teşekkür etti. İnegöl Belediyesi'nin 7 gün 24 saat hizmet anlayışıyla çalıştığını vurgulayan Taban, görüş, fikir, sorun ve isteklerin 153 numaralı çağrı merkezi ya da 0530 157 3000 numaralı WhatsApp Çözüm Merkezi üzerinden kendilerine iletilebileceğini belirtti.

Kaynak: Nagihan ER

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.