Türkiye’nin önde gelen çocuk ve genç mobilya markası Çilek, 2025 yılı stratejik hedeflerini tüm kuruma yaymak, departmanlar arasında sinerji oluşturmak ve bu hedefleri somut aksiyon planlarına dönüştürmek amacıyla geniş katılımlı bir çalıştay serisi düzenledi.
Haber Giriş Tarihi: 27.05.2025 13:18
Haber Güncellenme Tarihi: 27.05.2025 13:19
Muhabir:
Nagihan ER
Çilek Mobilya'nın 2025 yılı stratejik hedeflerine ulaşmak amacıyla başlattığı çalıştay serisinin ilki, "Verimli ve Yenilikçi Üretim" başlığıyla gerçekleştirildi.
Çalıştayda, Çilek Mobilya'nın üretim süreçlerinde modernizasyon, otomasyon ve sürdürülebilirlik ilkeleriyle verimliliği artırma ve kaliteyi mükemmelleştirme amacı vurgulandı.
İNSAN KAYNAĞI VE TEKNOLOJİK DÖNÜŞÜM ODAKTA
Çilek Mobilya'nın stratejik hedeflerine yönelik düzenlediği çalıştay serisinin ikincisi, "Yetenekli Ekip, Akıllı Çilek" temasıyla gerçekleştirildi.
Katılımcılar, toplantıda insan kaynağının geliştirilmesi, modern mağazacılık anlayışı, lojistikte esneklik ve verimlilik gibi kritik alanlarda yoğun fikir alışverişinde bulundu.
BÜYÜME HEDEFLERİ MASAYA YATIRILDI
Çilek Mobilya'nın stratejik hedeflerine yönelik düzenlediği çalıştay serisinin üçüncüsü, "Kârlı ve Kalıcı Satış Noktaları" temasıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda, satış noktalarının etkinliğini artırma, dijital ve geleneksel medya araçlarını entegre kullanma, uluslararası pazarlarda e-ihracat olanaklarını genişletme gibi stratejik konular detaylı olarak ele alındı.
Üç çalıştayın moderatörlüğünü, liderlik gelişimi ve kurum kültürü alanlarında uzman İdil Türkmenoğlu yaptı. Etkinlikler, katılımcıların ilham verici fikirler üretebilmesi için doğayla iç içe bir ortam olan Bursa Kestel’deki Tabiat Binicilik Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çilek’ten hedeflere yönelik 3 ayrı çalıştay
Türkiye’nin önde gelen çocuk ve genç mobilya markası Çilek, 2025 yılı stratejik hedeflerini tüm kuruma yaymak, departmanlar arasında sinerji oluşturmak ve bu hedefleri somut aksiyon planlarına dönüştürmek amacıyla geniş katılımlı bir çalıştay serisi düzenledi.
Çilek Mobilya'nın 2025 yılı stratejik hedeflerine ulaşmak amacıyla başlattığı çalıştay serisinin ilki, "Verimli ve Yenilikçi Üretim" başlığıyla gerçekleştirildi.
Çalıştayda, Çilek Mobilya'nın üretim süreçlerinde modernizasyon, otomasyon ve sürdürülebilirlik ilkeleriyle verimliliği artırma ve kaliteyi mükemmelleştirme amacı vurgulandı.
İNSAN KAYNAĞI VE TEKNOLOJİK DÖNÜŞÜM ODAKTA
Çilek Mobilya'nın stratejik hedeflerine yönelik düzenlediği çalıştay serisinin ikincisi, "Yetenekli Ekip, Akıllı Çilek" temasıyla gerçekleştirildi.
Katılımcılar, toplantıda insan kaynağının geliştirilmesi, modern mağazacılık anlayışı, lojistikte esneklik ve verimlilik gibi kritik alanlarda yoğun fikir alışverişinde bulundu.
BÜYÜME HEDEFLERİ MASAYA YATIRILDI
Çilek Mobilya'nın stratejik hedeflerine yönelik düzenlediği çalıştay serisinin üçüncüsü, "Kârlı ve Kalıcı Satış Noktaları" temasıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda, satış noktalarının etkinliğini artırma, dijital ve geleneksel medya araçlarını entegre kullanma, uluslararası pazarlarda e-ihracat olanaklarını genişletme gibi stratejik konular detaylı olarak ele alındı.
Üç çalıştayın moderatörlüğünü, liderlik gelişimi ve kurum kültürü alanlarında uzman İdil Türkmenoğlu yaptı. Etkinlikler, katılımcıların ilham verici fikirler üretebilmesi için doğayla iç içe bir ortam olan Bursa Kestel’deki Tabiat Binicilik Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Kaynak: Nagihan ER
Son Haberler
Bursa’nın gözbebeği Narlıdere’de çöp alarmı
Trump’tan İran’a tehdit içeren tavsiye: Anlaşma yapın
Bursaspor taraftarına özel babalar günü jesti