Bursagaz’a vatandaşlardan tepki! Yüzlerce şikayet var
Bursagaz’a vatandaşlardan tepki! Yüzlerce şikayet var
Bursagaz, Türkiye'nin dördüncü büyük doğal gaz dağıtım şirketi olarak önemli bir hizmet sağlamakla birlikte, son dönemde yaptığı çalışmalarla vatandaşların tepkisini çekiyor.
Haber Giriş Tarihi: 11.03.2025 15:13
Haber Güncellenme Tarihi: 11.03.2025 15:21
Kaynak:
İHA
Bursagaz, Türkiye'de örnek uygulamaları hayata geçirme hedefiyle yola çıkmış bir şirket olarak, 1,2 milyondan fazla abonesine hizmet veriyor. Şirket, temiz bir gelecek için karbon emisyonlarının azaltılması, atık yönetimi, geri dönüşüm, iş sağlığı ve güvenliği, proses güvenliği, enerji ve kaynak verimliliği gibi konularda yenilikçi yatırımlar yapıyor. Ancak, bu yatırımlara rağmen, Bursagaz'ın hizmetleri bazı vatandaşlar tarafından eleştirilmektedir.
Bazı aboneler, özellikle kış aylarında gelen yüksek doğal gaz faturalarından şikayet ediyor.
Müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşayan veya sorunlarına çözüm bulamayan aboneler de eleştirilerde bulunuyor
Abonelik işlemleri sırasında yaşanan gecikmeler veya aksaklıklar da bazı abonelerin memnuniyetsizliğine yol açıyor.
Bazı bölgelerde yaşanan ani gaz kesintileri de vatandaşın canını sıkıyor.
Sosyal medya ve internet platformlarında dile getirilen yüzlerce şikayet, vatandaşların Bursagaz ile yaşadığı sorunları gözler önüne seriyor. Şikayetler, sokakların köstebek yuvasına dönmesinden, fahiş faturalara ve hatta kaçak kullanım suçlamalarına kadar geniş bir yelpazede yer alıyor.
Kaçak kullanım bedeli yansıtılan vatandaş, şikayeti şu şekilde;
"Yaklaşık 9 yıldır oturduğum evimdeki doğalgaz sayacım, 10 yılını doldurduğu için Bursagaz ekipleri tarafından değiştirilmiştir. Bu değişikliği, bana 1 ay sonra fatura edilen 2 bin 539 lira 50 kuruşluk 'kaçak doğalgaz tüketim bedeli' ibaresi ile fark ettim. Bursagaz yetkilileri ile görüştüğümde kaçak kullanım yaptığım söyleniyor. Bütün faturalarımı otomatik ödeme talimatı ile ödüyorum. En soğuk ayda bile 999 TL fatura ödeyen ben, nasıl oluyor da diğer şikayetvar.com örnekleri gibi sayaç değişikliğinden sonra 2 bin 539 lira 50 kuruş kaçak kullanım bedeliyle karşılaşıyorum. Tamamen Bursa Gaz ekibinin hatası ve art niyetinden dolayı oluşan bu haksız faturanın iptalini talep ediyorum."
Sokağının köstebek yuvasına çevrildiğini, altyapı borularının kırıldığını ifade eden bir vatandaşın şikayeti şöyle;
"2-3 ay önce doğalgaz altyapı çalışmaları yapıldı. Bu zamana kadar evimin kanalizasyon giderinde hiçbir problem yoktu, doğalgaz çalışması yapıldıktan sonra evimin lavabo giderlerinde problem oluştu. Her hafta BUSKİ'ye telefon açıp vidanjör talep ediyordum. Neyse ki son gelen ekip, evin giderinde sorun olduğunu ve bunun yapılması gerektiğini söyledi. Pazartesi günü müracaatta bulundum ve çalışmanın ücretli olduğu bilgisini aldım. Pazar günü 1 adet kepçe ve 3 adet BUSKİ çalışanı gelip çalışmaya başladı ve boru ortaya çıktığında 100'lük borunun kırılmış olduğunu ve 80'lik boruyla kaynak yapıldığını gördüm. Kaynak dediğimde, ısıtılıp birleştirildiğini gördüm. Neyse, BUSKİ'den gelen arkadaşlar sorunu çözdüler. BUSKİ tarafından çıkartılacak faturanın Bursagaz tarafından ödenmesini ve 2-3 aydır yaşadığım mağduriyetin giderilmesini istiyorum. Sonuna kadar hakkımı arayacağım. Evimde kanalizasyonun geri vermesinden yaşanan durumu dile bile getirmeye çekiniyorum, keşke doğalgaz talep ederken 2 kere düşünseydik."
Bir kullanıcı sayaç okumaya gelenlerin evde bulamadığına dair sözleşmenin iptalini isteyeceğinin şikayetini şu şekilde aktardı;
"İki aydır faturalandırılmıyorum. Sayaçları okumaya gelen personel evde bulamadık diyor, oysa ki sitede 7 gün 24 saat görevli var. Hizmet vermiyorlar ve 3 ay faturalandırılmazsa sözleşme iptal olur diyorlar. Şirket sorumluluklarını yerine getirmiyor ama her zaman haklı. Elektrik ve su faturaları okunuyor ama çok gariptir ki Bursagaz okuyamıyor. Herkes işini yapsın."
Çocukların okulla giderken çukurlara düşmemek için yoğun çaba sarf ettiğini belirten bir vatanda ise,
"Merhabalar, Bursa Yıldırım Vakıf Mahallesi Vezne Sokak'ta kazı çalışması yapıldı. Ancak hala asfalt dökülmedi. Yollar bozuk ve çukurlarla bırakıldı. Çocuklar, okula giderken yollarda yürümekte zorlanıyorlar; her taraf çamur ve su birikintisiyle dolu. Arabayla sokağa girmekte zorluk çekiyoruz. Lütfen bir an önce buna bir çözüm bulun." dedi.
Dikkat çeken bir nokta ise, Bursagaz'ın kendi sosyal medya hesaplarının yorumlara kapalı olması…
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursagaz’a vatandaşlardan tepki! Yüzlerce şikayet var
Bursagaz, Türkiye'nin dördüncü büyük doğal gaz dağıtım şirketi olarak önemli bir hizmet sağlamakla birlikte, son dönemde yaptığı çalışmalarla vatandaşların tepkisini çekiyor.
Bursagaz, Türkiye'de örnek uygulamaları hayata geçirme hedefiyle yola çıkmış bir şirket olarak, 1,2 milyondan fazla abonesine hizmet veriyor. Şirket, temiz bir gelecek için karbon emisyonlarının azaltılması, atık yönetimi, geri dönüşüm, iş sağlığı ve güvenliği, proses güvenliği, enerji ve kaynak verimliliği gibi konularda yenilikçi yatırımlar yapıyor. Ancak, bu yatırımlara rağmen, Bursagaz'ın hizmetleri bazı vatandaşlar tarafından eleştirilmektedir.
Bazı aboneler, özellikle kış aylarında gelen yüksek doğal gaz faturalarından şikayet ediyor.
Müşteri hizmetlerine ulaşmakta zorluk yaşayan veya sorunlarına çözüm bulamayan aboneler de eleştirilerde bulunuyor
Abonelik işlemleri sırasında yaşanan gecikmeler veya aksaklıklar da bazı abonelerin memnuniyetsizliğine yol açıyor.
Bazı bölgelerde yaşanan ani gaz kesintileri de vatandaşın canını sıkıyor.
Sosyal medya ve internet platformlarında dile getirilen yüzlerce şikayet, vatandaşların Bursagaz ile yaşadığı sorunları gözler önüne seriyor. Şikayetler, sokakların köstebek yuvasına dönmesinden, fahiş faturalara ve hatta kaçak kullanım suçlamalarına kadar geniş bir yelpazede yer alıyor.
Kaçak kullanım bedeli yansıtılan vatandaş, şikayeti şu şekilde;
"Yaklaşık 9 yıldır oturduğum evimdeki doğalgaz sayacım, 10 yılını doldurduğu için Bursagaz ekipleri tarafından değiştirilmiştir. Bu değişikliği, bana 1 ay sonra fatura edilen 2 bin 539 lira 50 kuruşluk 'kaçak doğalgaz tüketim bedeli' ibaresi ile fark ettim. Bursagaz yetkilileri ile görüştüğümde kaçak kullanım yaptığım söyleniyor. Bütün faturalarımı otomatik ödeme talimatı ile ödüyorum. En soğuk ayda bile 999 TL fatura ödeyen ben, nasıl oluyor da diğer şikayetvar.com örnekleri gibi sayaç değişikliğinden sonra 2 bin 539 lira 50 kuruş kaçak kullanım bedeliyle karşılaşıyorum. Tamamen Bursa Gaz ekibinin hatası ve art niyetinden dolayı oluşan bu haksız faturanın iptalini talep ediyorum."
Sokağının köstebek yuvasına çevrildiğini, altyapı borularının kırıldığını ifade eden bir vatandaşın şikayeti şöyle;
"2-3 ay önce doğalgaz altyapı çalışmaları yapıldı. Bu zamana kadar evimin kanalizasyon giderinde hiçbir problem yoktu, doğalgaz çalışması yapıldıktan sonra evimin lavabo giderlerinde problem oluştu. Her hafta BUSKİ'ye telefon açıp vidanjör talep ediyordum. Neyse ki son gelen ekip, evin giderinde sorun olduğunu ve bunun yapılması gerektiğini söyledi. Pazartesi günü müracaatta bulundum ve çalışmanın ücretli olduğu bilgisini aldım. Pazar günü 1 adet kepçe ve 3 adet BUSKİ çalışanı gelip çalışmaya başladı ve boru ortaya çıktığında 100'lük borunun kırılmış olduğunu ve 80'lik boruyla kaynak yapıldığını gördüm. Kaynak dediğimde, ısıtılıp birleştirildiğini gördüm. Neyse, BUSKİ'den gelen arkadaşlar sorunu çözdüler. BUSKİ tarafından çıkartılacak faturanın Bursagaz tarafından ödenmesini ve 2-3 aydır yaşadığım mağduriyetin giderilmesini istiyorum. Sonuna kadar hakkımı arayacağım. Evimde kanalizasyonun geri vermesinden yaşanan durumu dile bile getirmeye çekiniyorum, keşke doğalgaz talep ederken 2 kere düşünseydik."
Bir kullanıcı sayaç okumaya gelenlerin evde bulamadığına dair sözleşmenin iptalini isteyeceğinin şikayetini şu şekilde aktardı;
"İki aydır faturalandırılmıyorum. Sayaçları okumaya gelen personel evde bulamadık diyor, oysa ki sitede 7 gün 24 saat görevli var. Hizmet vermiyorlar ve 3 ay faturalandırılmazsa sözleşme iptal olur diyorlar. Şirket sorumluluklarını yerine getirmiyor ama her zaman haklı. Elektrik ve su faturaları okunuyor ama çok gariptir ki Bursagaz okuyamıyor. Herkes işini yapsın."
Çocukların okulla giderken çukurlara düşmemek için yoğun çaba sarf ettiğini belirten bir vatanda ise,
"Merhabalar, Bursa Yıldırım Vakıf Mahallesi Vezne Sokak'ta kazı çalışması yapıldı. Ancak hala asfalt dökülmedi. Yollar bozuk ve çukurlarla bırakıldı. Çocuklar, okula giderken yollarda yürümekte zorlanıyorlar; her taraf çamur ve su birikintisiyle dolu. Arabayla sokağa girmekte zorluk çekiyoruz. Lütfen bir an önce buna bir çözüm bulun." dedi.
Dikkat çeken bir nokta ise, Bursagaz'ın kendi sosyal medya hesaplarının yorumlara kapalı olması…
Kaynak: İHA
Son Haberler
Bursa'da feci kaza! Olay yerinde can verdi
Yenilenen Tesla Model Y Türkiye’de!
Bursa’da kahreden kaza! Metrelerce savruldu, olay yerinde can verdi