Bursa kestane şekeri, Paris'te büyük beğeni topladı!
Bursa kestane şekeri, Paris'te büyük beğeni topladı!
Paris'teki uluslararası gıda fuarında Bursa'nın lezzeti olan kestane şekeri büyük ilgi gördü.
Haber Giriş Tarihi: 12.11.2024 17:13
Haber Güncellenme Tarihi: 12.11.2024 17:15
Kaynak:
İHA
Kardelen ve Yaylacık markalarıyla Türkiye'de, Cardelion markasıyla ise yurt dışında tanınan İlka Şekerleme, 8. kez katıldığı SIAL Paris 2024'te büyük ilgi gördü. Ekim sonunda gerçekleşen fuarda marka standı, yeni iş birlikleri için önemli bir kapı araladı.
Bursa Kestane Şekeri, Dünyayı Fethetti
Fuar boyunca Bursa kestane şekerini dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçilere tattıran İlka Şekerleme, olumlu geri dönüşlerle karşılaştı. Genel Müdür Mümin Akgün, "Bursa ve Türkiye'yi gururla temsil ettik. Fuar dönüşünde de ziyaretçilerimizle iş birliği görüşmelerine devam ediyoruz. Yeni iş birliklerine kapı aralayacağına inanıyoruz" dedi.
Türk Kestane Şekeri, Dünya Pazarında Parlıyor
İlka Şekerleme, Türkiye'nin kestane şekeri üretiminde büyük bir potansiyele sahip olduğunu vurguladı. Mümin Akgün, "Türkiye'de ve dünyada kestane şekeri ve şekerlemeye uygun kestane üretiminde gelişime açık bir pazar var. Biz de Kardelen Kestane Şekeri olarak bu alanda yatırım yapmaya devam ediyor ve Paris SIAL Fuarı gibi uluslararası etkinliklere düzenli olarak katılarak sorumluluğumuzu yerine getiriyoruz" dedi.
Fransız Rakiplere Rağmen Türk Kestane Şekeri Avantajlı
Ticaret Müdürü Deniz Utku Özdemir, Türk kestane şekerinin daha az şekerli olması nedeniyle dünya genelinde daha fazla tercih edildiğini belirtti. Özdemir, "Dünya genelinde daha az şekerli ürünlere ilgi artıyor, bu nedenle Türk usulü kestane şekerimizin uluslararası pazarlarda geleceğinin daha parlak olduğuna inanıyoruz" dedi.
Dijital Pazarlama ile Küresel Büyüme
İlka Şekerleme, dijital platformlarda da başarılı bir performans sergiliyor. Dijital Pazarlama Müdürü Tolga Akgün, "Dijital kanallar üzerinden küresel müşteri kitlesine ulaşarak geleneksel lezzetimizi tüm dünyaya tanıtıyoruz" diyerek Kardelen ve Cardelion'un dijital stratejilerle büyüme hedeflerine dikkat çekti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa kestane şekeri, Paris'te büyük beğeni topladı!
Paris'teki uluslararası gıda fuarında Bursa'nın lezzeti olan kestane şekeri büyük ilgi gördü.
Kardelen ve Yaylacık markalarıyla Türkiye'de, Cardelion markasıyla ise yurt dışında tanınan İlka Şekerleme, 8. kez katıldığı SIAL Paris 2024'te büyük ilgi gördü. Ekim sonunda gerçekleşen fuarda marka standı, yeni iş birlikleri için önemli bir kapı araladı.
Bursa Kestane Şekeri, Dünyayı Fethetti
Fuar boyunca Bursa kestane şekerini dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçilere tattıran İlka Şekerleme, olumlu geri dönüşlerle karşılaştı. Genel Müdür Mümin Akgün, "Bursa ve Türkiye'yi gururla temsil ettik. Fuar dönüşünde de ziyaretçilerimizle iş birliği görüşmelerine devam ediyoruz. Yeni iş birliklerine kapı aralayacağına inanıyoruz" dedi.
Türk Kestane Şekeri, Dünya Pazarında Parlıyor
İlka Şekerleme, Türkiye'nin kestane şekeri üretiminde büyük bir potansiyele sahip olduğunu vurguladı. Mümin Akgün, "Türkiye'de ve dünyada kestane şekeri ve şekerlemeye uygun kestane üretiminde gelişime açık bir pazar var. Biz de Kardelen Kestane Şekeri olarak bu alanda yatırım yapmaya devam ediyor ve Paris SIAL Fuarı gibi uluslararası etkinliklere düzenli olarak katılarak sorumluluğumuzu yerine getiriyoruz" dedi.
Fransız Rakiplere Rağmen Türk Kestane Şekeri Avantajlı
Ticaret Müdürü Deniz Utku Özdemir, Türk kestane şekerinin daha az şekerli olması nedeniyle dünya genelinde daha fazla tercih edildiğini belirtti. Özdemir, "Dünya genelinde daha az şekerli ürünlere ilgi artıyor, bu nedenle Türk usulü kestane şekerimizin uluslararası pazarlarda geleceğinin daha parlak olduğuna inanıyoruz" dedi.
Dijital Pazarlama ile Küresel Büyüme
İlka Şekerleme, dijital platformlarda da başarılı bir performans sergiliyor. Dijital Pazarlama Müdürü Tolga Akgün, "Dijital kanallar üzerinden küresel müşteri kitlesine ulaşarak geleneksel lezzetimizi tüm dünyaya tanıtıyoruz" diyerek Kardelen ve Cardelion'un dijital stratejilerle büyüme hedeflerine dikkat çekti.
Kaynak: İHA
Son Haberler
MÜSİAD Bursa’dan İnsan Hakları Günü mesajı
Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun ilk toplantısı sona erdi!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’dan Dünya İnsan Hakları Günü mesajı