Bursa’da yeni açılan alışveriş mağazasının sınırlı ürünlü kampanyası, uzun kuyruk ve hayal kırıklığına yol açtı.
Haber Giriş Tarihi: 31.08.2025 12:00
Haber Güncellenme Tarihi: 31.08.2025 12:50
Kaynak:
İHA
Bursa’da yeni açılan bir alışveriş merkezinin kampanyası, vatandaşlar arasında büyük tepkiye yol açtı. Mağaza, açılışa özel indirim ve promosyonlar sunarken, sınırlı sayıda ürün olması ve uzun kuyruklar tepkileri artırdı.
Osmangazi ilçesi Demirtaş Mahallesi’nde açılan mağaza, 100 liraya bavul, fincan seti veya çeşitli ürünler sunacağını duyurmuştu. Ancak sıraya giren vatandaşlar, 5–10 kişinin ardından “ürün tükendi” yanıtını alarak hayal kırıklığı yaşadı. Bazı vatandaşlar, kampanyaların gerçekçi olmadığını ve insanları yanıltmaya yönelik algı oluşturulduğunu savundu.
Uzun kuyruklarda bekleyen vatandaşlar, mağaza içindeki yetersiz personel ve havasız ortam nedeniyle çileden çıktı. 2,5 saat boyunca beklediğini belirten bir vatandaş, yaşadığı sıkıntıyı dile getirerek tepki gösterdi.
Mağaza yetkilileri ise yoğunluğu sosyal medyada “Teşekkürler Demirtaş” notuyla olumlu bir deneyim olarak paylaştı, ancak bu paylaşım tepkileri yatıştırmaya yetmedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa’da yeni mağaza açılışı kaosa yol açtı
Bursa’da yeni açılan alışveriş mağazasının sınırlı ürünlü kampanyası, uzun kuyruk ve hayal kırıklığına yol açtı.
Bursa’da yeni açılan bir alışveriş merkezinin kampanyası, vatandaşlar arasında büyük tepkiye yol açtı. Mağaza, açılışa özel indirim ve promosyonlar sunarken, sınırlı sayıda ürün olması ve uzun kuyruklar tepkileri artırdı.
Osmangazi ilçesi Demirtaş Mahallesi’nde açılan mağaza, 100 liraya bavul, fincan seti veya çeşitli ürünler sunacağını duyurmuştu. Ancak sıraya giren vatandaşlar, 5–10 kişinin ardından “ürün tükendi” yanıtını alarak hayal kırıklığı yaşadı. Bazı vatandaşlar, kampanyaların gerçekçi olmadığını ve insanları yanıltmaya yönelik algı oluşturulduğunu savundu.
Uzun kuyruklarda bekleyen vatandaşlar, mağaza içindeki yetersiz personel ve havasız ortam nedeniyle çileden çıktı. 2,5 saat boyunca beklediğini belirten bir vatandaş, yaşadığı sıkıntıyı dile getirerek tepki gösterdi.
Mağaza yetkilileri ise yoğunluğu sosyal medyada “Teşekkürler Demirtaş” notuyla olumlu bir deneyim olarak paylaştı, ancak bu paylaşım tepkileri yatıştırmaya yetmedi.
Kaynak: İHA
Son Haberler
Aile yapısındaki çöküşe karşı İnegöl’den örnek çalıştay
Bursa'da bin yıllık lezzet tarihi hanla buluştu
Bursaspor - Ankara Demirspor maçı ne zaman, saat kaçta ve hangi kanalda?