YouTube'a rakip servis geliştirdi! Para kazandıracak
YouTube'a rakip servis geliştirdi! Para kazandıracak
Sosyal medya platformu Instagram, YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV'ye içerik üretenlere reklam gelirleri üzerinden pay verecek.
Haber Giriş Tarihi: 28.05.2020 11:06
Haber Güncellenme Tarihi: 28.05.2020 11:06
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Sosyal medya devi Facebook'un bünyesinde bulunan Instagram, YouTube'ta görmeye alışkın olduğumuz gelir paylaşım modeline geçiyor.
The Verge'de yer alan habere göre, Instagram'ın YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV üzerinden yayımlanan videolarda reklam gösterimi yapılacak.
Instagram içerik üreticilerine bu reklam gelirlerinden pay verecek. Aynı habere göre, Instagram ilk etapta 200 içerik üreticisi ile gelir paylaşımı anlaşması imzaladı.
Tıpkı Google'ın video servisi YouTube'ta olduğu gibi, ünlü isimlerin bu platforma içerik üretmesini hedefleyen Instagram'ın uzun vadede video servisine öncelik vererek reklam gelirlerini de ciddi oranda artırması bekleniyor.
Facebook'un 2012 yılında 1 milyar dolar karşılığında bünyesine kattığı Instagram IGTV'yi 2018 yılında kullanıma sunmuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
YouTube'a rakip servis geliştirdi! Para kazandıracak
Sosyal medya platformu Instagram, YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV'ye içerik üretenlere reklam gelirleri üzerinden pay verecek.
Sosyal medya devi Facebook'un bünyesinde bulunan Instagram, YouTube'ta görmeye alışkın olduğumuz gelir paylaşım modeline geçiyor.
The Verge'de yer alan habere göre, Instagram'ın YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV üzerinden yayımlanan videolarda reklam gösterimi yapılacak.
Instagram içerik üreticilerine bu reklam gelirlerinden pay verecek. Aynı habere göre, Instagram ilk etapta 200 içerik üreticisi ile gelir paylaşımı anlaşması imzaladı.
Tıpkı Google'ın video servisi YouTube'ta olduğu gibi, ünlü isimlerin bu platforma içerik üretmesini hedefleyen Instagram'ın uzun vadede video servisine öncelik vererek reklam gelirlerini de ciddi oranda artırması bekleniyor.
Facebook'un 2012 yılında 1 milyar dolar karşılığında bünyesine kattığı Instagram IGTV'yi 2018 yılında kullanıma sunmuştu.
En Çok Okunan Haberler
Yahudi yerleşimcilerden Filistinlilere saldırı
İYİ Parti'de kurultay günü! Yeni Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu oldu
DNA testi sonuçlandı! Dere yatağında bulunan kemikler kızıyla eşleşti
Buse Naz Çakıroğlu, üst üste üçüncü kez Avrupa şampiyonu oldu
Öğrencileri taşıyan otobüs devrildi! Çok sayıda yaralı var
Yol kenarındaki ağaçlık alanda erkek cesedi bulundu
Bursa'da seyir halindeki aracın üzerine ağaç devrildi!
Adıyaman'da polis meslektaşlarına ateş açtı! 2 polis şehit oldu
Yeni araştırma! Küresel ısınma nedeniyle tehdit altında
Bursa'da korkunç kaza: Metrelerce havaya uçtu!
İsrail'de aşırı sağcı bakanlardan Netanyahu'ya tehdit
Refah'a sığınan Filistinli Gazze'ye destek gösterilerine sessiz kalmadı