Apple giyilebilir teknoloji pazarında kıl payı lider kalmayı başardı
Apple giyilebilir teknoloji pazarında kıl payı lider kalmayı başardı
Giyilebilir teknoloji pazarı 2018'in ilk çeyreğini Apple'ın üstünlüğüyle tamamladı ancak Amerikalı şirket geçmişte hiç olmadığı kadar dişli rakipler tarafından yakın takibe alınmış durumda
Haber Giriş Tarihi: 25.05.2018 01:29
Haber Güncellenme Tarihi: 25.05.2018 01:29
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Canalys araştırma şirketi, giyilebilir teknoloji pazarına dair ilk çeyrek verilerini açıkladı. Rapora göre, yılın ilk üç ayında 3,8 milyon Watch satan Apple, yüzde 18 payla pazarın lideri olmayı sürdürdü.
Çinli teknoloji devi Xiaomi ise aynı dönemde 3,7 milyon adet Mi Bands satarak, Apple'dan liderliği almayı ucu ucuna kaçırdı.
Canalys analistlerinden Jason Low, Apple'ın pazardaki başarısının sırrını üçüncü nesil LTE bağlantılı Watch cihazların operatörler aracılığıyla geniş kitlelere ulaşması olarak yorumladı.
Low ayrıca ilk çeyrekte satılan LTE bağlantılı akıllı saatlerin yüzde 59'unu Apple Watch modellerinin oluşturduğunu açıkladı.
Analist Ming-Chi Kuo, bu yılın başında Apple Watch'un 2018 satışlarının yıllık bazda yüzde 30 artış göstereceğini ve 24 milyon adede kadar ulaşabileceğini tahmin etmişti. Kuo daha sonra analizini güncelleyerek, daha büyük ekranlı ve uzun pil ömürlü modeller sayesinde Apple'ın 2021 yılında 50 milyon satış hedefine ulaşacağını duyurmuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Apple giyilebilir teknoloji pazarında kıl payı lider kalmayı başardı
Giyilebilir teknoloji pazarı 2018'in ilk çeyreğini Apple'ın üstünlüğüyle tamamladı ancak Amerikalı şirket geçmişte hiç olmadığı kadar dişli rakipler tarafından yakın takibe alınmış durumda
Canalys araştırma şirketi, giyilebilir teknoloji pazarına dair ilk çeyrek verilerini açıkladı. Rapora göre, yılın ilk üç ayında 3,8 milyon Watch satan Apple, yüzde 18 payla pazarın lideri olmayı sürdürdü.
Çinli teknoloji devi Xiaomi ise aynı dönemde 3,7 milyon adet Mi Bands satarak, Apple'dan liderliği almayı ucu ucuna kaçırdı.
Canalys analistlerinden Jason Low, Apple'ın pazardaki başarısının sırrını üçüncü nesil LTE bağlantılı Watch cihazların operatörler aracılığıyla geniş kitlelere ulaşması olarak yorumladı.
Low ayrıca ilk çeyrekte satılan LTE bağlantılı akıllı saatlerin yüzde 59'unu Apple Watch modellerinin oluşturduğunu açıkladı.
Analist Ming-Chi Kuo, bu yılın başında Apple Watch'un 2018 satışlarının yıllık bazda yüzde 30 artış göstereceğini ve 24 milyon adede kadar ulaşabileceğini tahmin etmişti. Kuo daha sonra analizini güncelleyerek, daha büyük ekranlı ve uzun pil ömürlü modeller sayesinde Apple'ın 2021 yılında 50 milyon satış hedefine ulaşacağını duyurmuştu.
En Çok Okunan Haberler
Yahudi yerleşimcilerden Filistinlilere saldırı
DNA testi sonuçlandı! Dere yatağında bulunan kemikler kızıyla eşleşti
Buse Naz Çakıroğlu, üst üste üçüncü kez Avrupa şampiyonu oldu
Yol kenarındaki ağaçlık alanda erkek cesedi bulundu
Bursa'da seyir halindeki aracın üzerine ağaç devrildi!
Adıyaman'da polis meslektaşlarına ateş açtı! 2 polis şehit oldu
Yeni araştırma! Küresel ısınma nedeniyle tehdit altında
Bursa'da alışveriş merkezinde silahlı kavga!
İsrail'de aşırı sağcı bakanlardan Netanyahu'ya tehdit
Refah'a sığınan Filistinli Gazze'ye destek gösterilerine sessiz kalmadı
Trafikte dehşet: Eşi ve kızının gözü önünde öldürüldü!
Bakanlık duyurdu: Başvurular başladı!