Beyaz et devi HasTavuk , toplumsal mesafeye dikkat çekebilmek için 48 yıllık marka ismini ikiye böldü.
Haber Giriş Tarihi: 25.03.2020 14:20
Haber Güncellenme Tarihi: 25.03.2020 14:20
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Dünyada birkaç yabancı firmanın başlattığı akıma Türkiye'den de katılan ilk yerli firma HasTavuk oldu. Firma, korona virüs (Kovid-19) ile ilgili halkın alacağı önlemlere dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak adına 48 yıllık logosunu süreli olarak ikiye bölerek "Has TAVUK" olarak değiştirdi. Kovid-19 ile mücadelede mesafenin önemini logolarını bölerek gösterdiklerini belirten firmanın Halkla İlişkiler Müdürü Bircan Özkan, "Bir araya gelmenin, toplu alanlarda bulunmanın riskini, sevdiklerimizi ve sağlığımızı korumak için evde kalmanın, sosyal mesafeyi korumanın önemine dikkat çekmeyi amaçladık. Bunun için de logomuzu tüm sosyal medya hesaplarımızda ikiye ayırdık. Mesafe konusunda gerekli bilincin oluşması için sadece devletin değil, biz özel sektör firmaların da ışık tutuyor olması, desteklemesi önemli. Bu mücadele bizim mücadelemiz. Birlik olursak, destek olursak üstesinden geliriz. Yurdumuzun her noktasında gece gündüz çalışan sağlıkçılarımıza, sınırlarda vatanın bütünlüğünü koruyan askerlerimize, halkımızı doğru yönlendiren, bilgilendiren, güvenilir ve tarafsız haber yapan tüm medya kuruluşlarına, destek veren herkese teşekkür ediyor ve alkışlıyoruz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sosyal mesafe akımına katıldılar
Beyaz et devi HasTavuk , toplumsal mesafeye dikkat çekebilmek için 48 yıllık marka ismini ikiye böldü.
Dünyada birkaç yabancı firmanın başlattığı akıma Türkiye'den de katılan ilk yerli firma HasTavuk oldu. Firma, korona virüs (Kovid-19) ile ilgili halkın alacağı önlemlere dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak adına 48 yıllık logosunu süreli olarak ikiye bölerek "Has TAVUK" olarak değiştirdi. Kovid-19 ile mücadelede mesafenin önemini logolarını bölerek gösterdiklerini belirten firmanın Halkla İlişkiler Müdürü Bircan Özkan, "Bir araya gelmenin, toplu alanlarda bulunmanın riskini, sevdiklerimizi ve sağlığımızı korumak için evde kalmanın, sosyal mesafeyi korumanın önemine dikkat çekmeyi amaçladık. Bunun için de logomuzu tüm sosyal medya hesaplarımızda ikiye ayırdık. Mesafe konusunda gerekli bilincin oluşması için sadece devletin değil, biz özel sektör firmaların da ışık tutuyor olması, desteklemesi önemli. Bu mücadele bizim mücadelemiz. Birlik olursak, destek olursak üstesinden geliriz. Yurdumuzun her noktasında gece gündüz çalışan sağlıkçılarımıza, sınırlarda vatanın bütünlüğünü koruyan askerlerimize, halkımızı doğru yönlendiren, bilgilendiren, güvenilir ve tarafsız haber yapan tüm medya kuruluşlarına, destek veren herkese teşekkür ediyor ve alkışlıyoruz" dedi.
En Çok Okunan Haberler
İçişleri Bakanlığından Ankara İl Emniyet Müdürlüğü ile ilgili açıklama
Bakan duyurdu! Veriler güncellendi
Kiralık lüks villada şüpheli ölüm!
Bursa'da feci kaza: Kamyon altında kalarak can verdi!
Çiçek üreticilerinde Anneler Günü telaşı
DMM'den SGK Başkanı Kaya hakkındaki iddialara ilişkin açıklama
Meteorolojiden uyarı!
Bursa için namaz vakitleri | 5 Mayıs 2024 Pazar | Bursa'da bugün akşam ezanı saat kaçta okunacak?
Ölümüyle ailesini ve yakınlarını yasa boğdu
Yağmur nedeniyle kayganlaşan yolda kaza!
Yılın ilk off-road yarışları Ordu’da yapıldı
İhtiyaç sahibi öğrenciler ve afet bölgesindekiler için ayakkabı üretiyorlar