İnternet reklamlarından rahatsız oluyoruz

Türkiye'de tüketiciler internette çıkan reklamlardan rahatsız olurken, yüzde 33'ü ise "içeriğin ortasında beliren reklamlar"dan rahatsızlık duydu.

Haber Giriş Tarihi:
Haber Güncellenme Tarihi:
https://bursahayat.com.tr/

Türkiye'de her 3 tüketiciden 2'si internette çıkan reklamlardan rahatsızlık duyarken, yüzde 33 ile "içeriğin ortasında beliren reklamlar" en çok istenmeyenler arasında ilk sırasında yer aldı. Araştırma şirketi GfK ve Interactive Advertising Bureau (IAB) Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilen araştırma kapsamında tüketicilerin internette çıkan reklamlar ile ilgili görüş ve değerlendirmeleri incelendi.

Her üç tüketiciden ikisi internette çıkan reklamlardan rahatsız olduğunu belirtirken, söz konusu tüketicilere en çok hangi reklam türünden rahatsızlık duyduğu sorulduğunda, yüzde 33 ile "içeriğin ortasında beliren reklamlar" birinci sırada yer aldı.

Bu reklamları sırasıyla yüzde 26 ile "kendiliğinden oynamaya başlayan sesli videolar" ve yüzde 21 ile "içeriğin üstünde çıkan ve içinde geri sayma olan reklamlar" takip etti.