
WhatsApp'ın ana şirketi Meta, yaptığı resmi bir şirket güncellemesiyle platformda reklam göstermeye başladığını açıkladı.
Yeni reklamlar, sosyal medya platformunun kullanıcıların kaybolan metin, fotoğraf veya video paylaştığı “Güncellemeler” sekmesinde yayınlanacak.
Şirket, bu değişikliğin kişisel mesajlaşmalar, aramalar veya grup sohbetleri üzerinde herhangi bir etkisi olmayacağını vurguladı.
KİŞİSEL SOHBETLER VEYA GRUP KONUŞMALARINI ETKİLEMEYECEKWhatsApp'ın ana şirketi Meta, yeni reklam stratejisini açıklarken kullanıcıların en çok merak ettiği konuya açıklık getirdi. Reklamlar, kişisel sohbetleri veya grup konuşmalarını etkilemeyecek.
Meta, WhatsApp'ta gösterilen reklamların, kullanıcıların ülke, şehir, dil ve takip ettikleri kanallar gibi “sınırlı” bilgileri kullanarak kişisel tercihlere göre özelleştirileceğini açıkladı.
Şirket, kullanıcıların telefon numaralarının hiçbir şekilde reklam verenlerle paylaşılmayacağı veya satılmayacağı konusunda garanti verdi.
Ayrıca, reklamların kişiselleştirilmesi için kişisel mesajlar, aramalar veya grup içeriklerinin kesinlikle kullanılmayacağı da özellikle belirtildi.