
Tennis for Two'dan önce, bilgisayarlarda oyun oynamak mümkündü. Ancak, bu oyunlar, genellikle basit ve sınırlı oynanışa sahipti. Tennis for Two, ilk kez grafikler ve ses kullanan bir oyun olması bakımından önemli bir dönüm noktasıydı. Tennis for Two'dan sonra, bilgisayar oyunları hızla gelişti. 1960'larda, Spacewar! adlı oyun, ilk geniş kitleye ulaşan ve etkili oyun olarak değerlendirilir. Spacewar!, iki oyunculu bir uzay savaşı oyunudur. Oyun, PDP-1 bilgisayarı için geliştirilmiştir. 1970'lerde, bilgisayar oyunları daha da popüler hale geldi. 1972 yılında, Magnavox Odyssey adlı oyun konsolu piyasaya sürüldü. Odyssey, ilk başarılı oyun konsollarından biridir. Oyun konsolları, bilgisayar oyunlarını daha erişilebilir hale getirdi. 1980'lerde, bilgisayar oyunları endüstrisi patlama yaşadı. Atari 2600, Nintendo Entertainment System (NES) ve Sega Genesis gibi oyun konsolları, piyasaya sürüldü. Bu konsollar, birçok klasik oyuna ev sahipliği yaptı. 1990'larda, bilgisayar oyunları daha da gelişti. Grafikler ve sesler daha da gerçekçi hale geldi. Ayrıca, çok oyunculu oyunlar daha popüler hale geldi. 2000'lerde, bilgisayar oyunları endüstrisi, çevrimiçi oyunlarla yeni bir çağa girdi. World of Warcraft, League of Legends ve Fortnite gibi oyunlar, milyonlarca oyuncuya ulaştı. 2023 yılı itibarıyla ise bilgisayar oyunları endüstrisi, dünyanın en büyük eğlence endüstrilerinden biridir. Oyunlar, her yaştan ve her türden insan tarafından oynanmaktadır.