AJet'ten iddialara ilişkin açıklama!

AJet’in Köln-Sabiha Gökçen seferini yapan uçağında iniş öncesi teknik bir problem yaşandı. Yolcuların "karaya iniş" anonsu üzerine büyük panik yaşadığı olay sonrası şirket, AJet Basın Müşaviri Mehmet Yeşilkaya aracılığıyla resmi bir açıklama yaparak, uçağın emniyetli şekilde iniş yaptığını bildirdi.

Haber Giriş Tarihi: 03.11.2025 23:17
Haber Güncellenme Tarihi: 03.11.2025 23:17

AJet’in dün gece Köln’den İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na doğru gerçekleştirdiği VF-90 sefer sayılı uçağında yaşananlar, yolculara korku dolu anlar yaşattı. İddialara göre inişe kısa bir süre kala teknik bir arıza nedeniyle yolculara yapılan "karaya iniş" anonsu sosyal medyada hızla yayıldı. Olayın ardından AJet Basın Müşaviri Mehmet Yeşilkaya, resmi X (eski Twitter) hesabı üzerinden bir açıklama yaparak iddialara yanıt verdi ve yaşanan teknik problemi doğruladı.

İNİŞ ÖNCESİ TEKNİK PROBLEM YAŞANDI

AJet'in kamuoyuna yaptığı duyuruda, 2 Kasım Pazar günü gerçekleşen Köln-İstanbul seferinde, Sabiha Gökçen Havalimanı’na inişe yakın bir anda teknik bir aksaklık yaşandığı resmen teyit edildi.

Şirket açıklamasında, uçuş emniyetinin sağlanması amacıyla gerekli tüm standart prosedürlerin uygulandığı ve misafirlerin bu çerçevede bilgilendirildiği belirtildi. Yolcular arasında paniğe neden olan anonsun, bu zorunlu bilgilendirme prosedürlerinin bir parçası olduğu anlaşıldı.

Basın Müşaviri Mehmet Yeşilkaya, teknik probleme rağmen uçağın emniyetli bir şekilde inişini gerçekleştirdiği ve herhangi bir sorun yaşanmadan seferin başarıyla tamamlandığı vurgulandı. Yeşilkaya, açıklamasını "Kamuoyuna saygı ile duyurulur" ifadeleriyle sonlandırdı.

2 Kasım Pazar günü VF-90 koduyla Köln-İstanbul seferini yapan uçağımızda, Sabiha Gökçen Havalimanı’na inişine kısa bir süre kala teknik bir problem meydana gelmiştir. Gerekli prosedürler uygulanarak, misafirlerimize uçuş emniyeti çerçevesinde bilgilendirme yapılmıştır.…

— Mehmet Yeşilkaya (@myesilkaya76) November 3, 2025