
Hayat Hastanesi, hasta ve hasta yakınlarının görüşlerini dikkate alarak hizmet kalitesini sürekli geliştirmeye devam ediyor. Her ay ortalama 535 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen memnuniyet anketlerinde, yıl boyunca toplam 6.420 kişinin geri bildirimi sistematik şekilde değerlendirildi. Anketlerde; hastane tercih nedenlerinden hekim memnuniyetine, kayıt-karşılama süreçlerinden hemşirelik hizmetlerine, temizlikten yemek ve otoparka kadar birçok hizmet başlığı detaylı olarak analiz edildi.
‘BU BAŞARI ÖZVERİLİ ÇALIŞMANIN SONUCU’Bursa Özel Hayat Hastanesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Uzman Dr. Fatih Özkul, sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyetinin kendileri için sadece bir hedef olmadığını, aynı zamanda bir kültür olduğunu belirtti.
Özkul, hastanenin 2024 yılında yüzde 98'in üzerinde bir hasta memnuniyeti oranına ulaştığını bildirdi. Özkul, bu başarının, hastalara ve hasta yakınlarına duydukları sorumluluğun ve özverili çalışmalarının bir sonucu olduğunu belirtti.
Özkul, hastanenin kalite standartlarına verdiği önemi vurgulayarak şunları ekledi: "2023 yılında almış olduğumuz JCI Kalite Belgesi, kurumumuzu uluslararası düzeyde bir sağlık hizmeti sağlayıcısı konumuna taşırken, Sağlık Bakanlığı'nın son Kalite Değerlendirme Puanı olan yüzde 99,38 de bu başarıyı pekiştirmiştir. Yakaladığımız bu ivmeyle Bursa'mızın hastanesi olarak temel ilkelerimizden ödün vermeden hizmet sunmaya devam ediyoruz."