
Yılmaz, Bursa'nın turizm potansiyelini hem ulusal hem de uluslararası alanda daha görünür kılmak için yoğun çaba harcadıklarını belirtti.
"Sadece tanıtım değil, şehrimizin turistik değerlerini koruma, geliştirme ve dünyaya anlatma misyonumuz da var," diyen Yılmaz, her bir faaliyetlerinin Bursa'nın marka değerine katkı sağladığını vurguladı. Yılmaz, "Birlikte büyüyor, birlikte gelişiyoruz," ifadeleriyle işbirliğinin önemine dikkat çekti.
BURSA TANITIMINDA DİJİTAL REKORYılmaz, 2024 yılında Katarlı sosyal medya fenomenlerini Bursa'da ağırladıklarını ve bu işbirliği sonucunda 15 milyonun üzerinde sosyal medya görüntülemesine ulaştıklarını belirtti. Ayrıca, Türk Hava Yolları Riyad Ofisi ile yürütülen dijital medya kampanyasının sadece ilk haftasında 19 milyon görüntülenme elde edildiğini sözlerine ekledi.
DOĞA VE KARAVAN ETKİNLİKLERİYLE TURİZM TEŞVİK EDİLİYORYılmaz, "Adım Adım Kadim Bursa" projesi kapsamında bin 200 öğrencinin şehir tanıtım gezilerine katıldığını belirtti. Ayrıca, Mustafakemalpaşa'daki Suuçtu Şelalesi'nde düzenlenen doğa yürüyüşü ve Orhangazi'deki karavan şenliği gibi etkinliklerle halkın turizme katılımını teşvik ettiklerini ifade etti.
Bursa Turizm Rehberi'nin hazırlıklarında sona gelindiğini duyuran Başkan Oktay Yılmaz, BEBKA destekli proje kapsamında hazırlanan bu rehberin Haziran ayında kullanıma sunulacağını belirtti. Yılmaz, rehberin alternatif dillerde ve sesli kitap formatında erişilebilir olacağını da sözlerine ekledi.
BURSA AVRUPA'YA AÇILIYOR: ALMANYA'DA TANITIM GÜNLERİ DÜZENLENECEKYılmaz, Almanya'daki Türk seyahat acenteleri ve Avrupa Türk Seyahat Acentaları Birliği ile bir araya geldiklerini belirtti. Bu görüşmeler sonucunda Avrupa'nın farklı kentlerinde Bursa Tanıtım Günleri düzenlenmesi kararı alındığını ifade etti. Yakın zamanda Almanya'nın Düsseldorf kenti ve çevresinde faaliyet gösteren Türk kökenli turizm acentelerini Bursa'da ağırladıklarını dile getiren Yılmaz, yaklaşık bir hafta süren bu temaslarda önemli istişarelerde bulunduklarını söyledi.