Toplantıda 2017 yılı Türkiye ve dünya ekonomisine ilişkin makroekonomik göstergeler ile Türkiye çimento sektöründeki yaşanan gelişmelerin yanında inşaat ve konut sektörünün gidişatı hakkında sunum yapıldı. Sektörün 2018 yılı ile ilgili plan ve beklentilerinin bayiler ile paylaşıldığı toplantı karşılıklı diyalogların olduğu samimi bir ortamda gerçekleşti.
Bursa Çimento Fabrikası üst düzey yöneticilerinin de hazır bulunduğu toplantıda konuşma yapan Genel Müdür Osman Nemli, Bursa'nın lokasyonu ve yeni bağlantı yolları ile cazibe merkezi olduğunu belirterek, 2018 yılından umutlu olduklarını söyledi.
Bayilere eşit şartlarda oluşmuş pazarda Bursa Çimentolu olmanın avantajını kullanmalarını ifade eden Nemli "İnşaat sektörü için önümüzdeki 10 yılın iyi geçeceğine inanıyoruz" dedi.
1969 yılında 185 bin 115 tonluk satış ile ticari faaliyetlerine başlayan Bursa Çimento, gerek yurtiçindeki bayi ve müşterilerine ve gerekse yurtdışındaki müşterilerine yaptığı satışlar bazında Ekim 2017 itibariyle 50 milyonuncu tona ulaştı. İlk ihracatını 1970 yılında 27 bin 955 ton olarak gerçekleştiren şirket, 2017 yılı sonu itibariyle 50,4 milyon tonluk satışının 44,5 milyon tonunu yurtiçindeki bayi ve müşterilerine, 5,9 milyon tonunu da AB ülkeleri başta olmak üzere Afrika ve Rusya pazarına sunuyor.