YouTube'a rakip servis geliştirdi! Para kazandıracak
YouTube'a rakip servis geliştirdi! Para kazandıracak
Sosyal medya platformu Instagram, YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV'ye içerik üretenlere reklam gelirleri üzerinden pay verecek.
Haber Giriş Tarihi: 28.05.2020 11:06
Haber Güncellenme Tarihi: 28.05.2020 11:06
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Sosyal medya devi Facebook'un bünyesinde bulunan Instagram, YouTube'ta görmeye alışkın olduğumuz gelir paylaşım modeline geçiyor.
The Verge'de yer alan habere göre, Instagram'ın YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV üzerinden yayımlanan videolarda reklam gösterimi yapılacak.
Instagram içerik üreticilerine bu reklam gelirlerinden pay verecek. Aynı habere göre, Instagram ilk etapta 200 içerik üreticisi ile gelir paylaşımı anlaşması imzaladı.
Tıpkı Google'ın video servisi YouTube'ta olduğu gibi, ünlü isimlerin bu platforma içerik üretmesini hedefleyen Instagram'ın uzun vadede video servisine öncelik vererek reklam gelirlerini de ciddi oranda artırması bekleniyor.
Facebook'un 2012 yılında 1 milyar dolar karşılığında bünyesine kattığı Instagram IGTV'yi 2018 yılında kullanıma sunmuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
YouTube'a rakip servis geliştirdi! Para kazandıracak
Sosyal medya platformu Instagram, YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV'ye içerik üretenlere reklam gelirleri üzerinden pay verecek.
Sosyal medya devi Facebook'un bünyesinde bulunan Instagram, YouTube'ta görmeye alışkın olduğumuz gelir paylaşım modeline geçiyor.
The Verge'de yer alan habere göre, Instagram'ın YouTube'a rakip olarak geliştirdiği video servisi IGTV üzerinden yayımlanan videolarda reklam gösterimi yapılacak.
Instagram içerik üreticilerine bu reklam gelirlerinden pay verecek. Aynı habere göre, Instagram ilk etapta 200 içerik üreticisi ile gelir paylaşımı anlaşması imzaladı.
Tıpkı Google'ın video servisi YouTube'ta olduğu gibi, ünlü isimlerin bu platforma içerik üretmesini hedefleyen Instagram'ın uzun vadede video servisine öncelik vererek reklam gelirlerini de ciddi oranda artırması bekleniyor.
Facebook'un 2012 yılında 1 milyar dolar karşılığında bünyesine kattığı Instagram IGTV'yi 2018 yılında kullanıma sunmuştu.
En Çok Okunan Haberler
PFDK sevkleri açıklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan Bursalılara hitap edecek!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Bursa'ya geliyor! Metro seferleri ücretsiz olacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan Bursa'da duyurdu: "Emekli maaşlarını tekrar masaya yatıracağız"
Bursa'da korkunç kaza! 2 kişi yaşamını yitirdi
Bursa'da bugün hangi yollar araç trafiğine kapatılacak?
Uzayan öksürük dikkat çekiyor: "Bir alarm olabilir"
Bursa için namaz vakitleri | 28 Mart 2024 Perşembe | Bursa'da bugün akşam ezanı saat kaçta okunacak?
İsrail okulları askeri üs olarak kullanıyor
Kütahya'da vahşet! Eşi tarafından bıçaklanan hamile kadın öldü
Sıcak havalarda kış lastiği kaza riskini arttırıyor!
Terör örgütünde çözülme sürüyor! 1 terörist daha teslim oldu