Beyaz et devi HasTavuk , toplumsal mesafeye dikkat çekebilmek için 48 yıllık marka ismini ikiye böldü.
Haber Giriş Tarihi: 25.03.2020 14:20
Haber Güncellenme Tarihi: 25.03.2020 14:20
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Dünyada birkaç yabancı firmanın başlattığı akıma Türkiye'den de katılan ilk yerli firma HasTavuk oldu. Firma, korona virüs (Kovid-19) ile ilgili halkın alacağı önlemlere dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak adına 48 yıllık logosunu süreli olarak ikiye bölerek "Has TAVUK" olarak değiştirdi. Kovid-19 ile mücadelede mesafenin önemini logolarını bölerek gösterdiklerini belirten firmanın Halkla İlişkiler Müdürü Bircan Özkan, "Bir araya gelmenin, toplu alanlarda bulunmanın riskini, sevdiklerimizi ve sağlığımızı korumak için evde kalmanın, sosyal mesafeyi korumanın önemine dikkat çekmeyi amaçladık. Bunun için de logomuzu tüm sosyal medya hesaplarımızda ikiye ayırdık. Mesafe konusunda gerekli bilincin oluşması için sadece devletin değil, biz özel sektör firmaların da ışık tutuyor olması, desteklemesi önemli. Bu mücadele bizim mücadelemiz. Birlik olursak, destek olursak üstesinden geliriz. Yurdumuzun her noktasında gece gündüz çalışan sağlıkçılarımıza, sınırlarda vatanın bütünlüğünü koruyan askerlerimize, halkımızı doğru yönlendiren, bilgilendiren, güvenilir ve tarafsız haber yapan tüm medya kuruluşlarına, destek veren herkese teşekkür ediyor ve alkışlıyoruz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sosyal mesafe akımına katıldılar
Beyaz et devi HasTavuk , toplumsal mesafeye dikkat çekebilmek için 48 yıllık marka ismini ikiye böldü.
Dünyada birkaç yabancı firmanın başlattığı akıma Türkiye'den de katılan ilk yerli firma HasTavuk oldu. Firma, korona virüs (Kovid-19) ile ilgili halkın alacağı önlemlere dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak adına 48 yıllık logosunu süreli olarak ikiye bölerek "Has TAVUK" olarak değiştirdi. Kovid-19 ile mücadelede mesafenin önemini logolarını bölerek gösterdiklerini belirten firmanın Halkla İlişkiler Müdürü Bircan Özkan, "Bir araya gelmenin, toplu alanlarda bulunmanın riskini, sevdiklerimizi ve sağlığımızı korumak için evde kalmanın, sosyal mesafeyi korumanın önemine dikkat çekmeyi amaçladık. Bunun için de logomuzu tüm sosyal medya hesaplarımızda ikiye ayırdık. Mesafe konusunda gerekli bilincin oluşması için sadece devletin değil, biz özel sektör firmaların da ışık tutuyor olması, desteklemesi önemli. Bu mücadele bizim mücadelemiz. Birlik olursak, destek olursak üstesinden geliriz. Yurdumuzun her noktasında gece gündüz çalışan sağlıkçılarımıza, sınırlarda vatanın bütünlüğünü koruyan askerlerimize, halkımızı doğru yönlendiren, bilgilendiren, güvenilir ve tarafsız haber yapan tüm medya kuruluşlarına, destek veren herkese teşekkür ediyor ve alkışlıyoruz" dedi.
En Çok Okunan Haberler
Bakan Yerlikaya duyurdu: Bursa dahil 11 ilde ‘Sibergöz-34’ operasyonu!
Ziyaretçiler Anıtkabir'e akın etti!
Şoke eden olay: İçinde varyant oluştu!
İlber Ortaylı'dan üzen haber!
Alerjisi olanlar dikkat! Afrika Tozu ve Polenlerden korunma yöntemleri
24 Nisan 2024 Çarşamba günü maç programı: Bugün hangi maçlar var?
Meteoroloji'den toz taşınımı uyarısı
Isparta hava durumu: Yağmur bekleniyor!
Bursa'da yiyecek arayan ayı köye indi
Döviz kurları ve Altın fiyatları (24 Nisan 2024 Çarşamba)
İzmir'de DEAŞ operasyonu! 11 gözaltı
Batman’da kontrolden çıkan araç tarlaya uçtu: 3 yaralı!