Hava Durumu

PTT personel alımı başladı

PTT personel memur alımı başladı. Devlet Personel Başkanlığı'nın resmi internet sitesi üzerinden ilan yayınlayan PTT, Gişe ve Büro Görevlisi ile Dağıtıcı unvanlı "İdari Hizmet Sözleşmeli Personel" alacağını açıkladı.

Haber Giriş Tarihi: 20.02.2017 11:40
Haber Güncellenme Tarihi: 20.02.2017 11:40
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
PTT personel alımı başladı

PTT sözleşmeli personel alımı ilanı yayınlamasının ardından başvuru tarihleri büyük merak konusu oldu. Peki PTT personel alım şartları neler? İşte tüm detaylar. PTT başvuru tarihi ve yeri: Başvurular, 13-18 Şubat 2017 tarihleri arasında Şirketimizin www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacaktır. KPSS P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak gerekmektedir. PTT, Posta ve Telgraf Teşkilatı kelimelerinin baş harflerinden oluşan bir kısaltmadır. Ptt; 23 Ekim 1840 tarihinde kurulmuş Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına posta, banka ve lojistik alanlarında hizmet sunan bir kurumdur.

PTT Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvuru şartları

1) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için en az dört yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-1 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek beden veya akıl hastalığı bulunmadığını resmi sağlık kurulu raporu ile belgelemek.

3) KPSS P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

PTT dağıtıcı pozisyonlarına başvuru şartları

1) İki yıllık eğitim veren yüksekokulların veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-2 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Son başvuru tarihi itibariyle en az B sınıfı sürücü belgesi ile A2 sınıfı sürücü belgesine sahip olmak. ( B ve A2 Sürücü Belgesine veya Motorlu Taşıt Sürücü Sertifikasına son başvuru tarihi olan 18.02.2017 tarihi itibariyle sahip olmak.)

NOT: Adaylar, mülakattan önce B ve A2 sınıfı sürücü belgesi yetkisi çerçevesinde kullanacakları araçlarla uygulamaya tabi tutulacaktır.

3) Her türlü iklim ve yolculuk koşullarında posta dağıtım işlerini yaya şekilde yapabilecek derecede sağlıklı, erkeklerde en az 168 cm., bayanlarda en az 160 cm. boyunda olduğunu, kilo ile boy arasındaki farkın 15'ten fazla olmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek,

4) KPSS P93 puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak.

PTT PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI

Başvuru tarihi ve yeri: Başvurular, 13-18 Şubat 2017 tarihleri arasında Şirketimizin www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacaktır.

PTT NEDİR?

Ptt, Posta ve Telgraf Teşkilatı kelimelerinin baş harflerinden oluşan bir kısaltmadır. Ptt; 23 Ekim 1840 tarihinde kurulmuş Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına posta, banka ve lojistik alanlarında hizmet sunan bir kurumdur. Ptt, 2013 yılı Mayıs ayında TBMM'de kabul edilen tasarı ile Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (Ptt AŞ) haline gelmiştir. Ptt Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlığına bağlıdır. Ptt'nin bir üst kuruluşu "Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı" dır. Genel müdürü "Osman Tural" dır. Ptt genel merkezi "Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No 2 Ulus/Ankara" adresinde 

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.