Türkiye'de tüketiciler internette çıkan reklamlardan rahatsız olurken, yüzde 33'ü ise "içeriğin ortasında beliren reklamlar"dan rahatsızlık duydu.
Haber Giriş Tarihi: 12.05.2019 16:42
Haber Güncellenme Tarihi: 12.05.2019 16:42
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Türkiye'de her 3 tüketiciden 2'si internette çıkan reklamlardan rahatsızlık duyarken, yüzde 33 ile "içeriğin ortasında beliren reklamlar" en çok istenmeyenler arasında ilk sırasında yer aldı.
Araştırma şirketi GfK ve Interactive Advertising Bureau (IAB) Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilen araştırma kapsamında tüketicilerin internette çıkan reklamlar ile ilgili görüş ve değerlendirmeleri incelendi.
Her üç tüketiciden ikisi internette çıkan reklamlardan rahatsız olduğunu belirtirken, söz konusu tüketicilere en çok hangi reklam türünden rahatsızlık duyduğu sorulduğunda, yüzde 33 ile "içeriğin ortasında beliren reklamlar" birinci sırada yer aldı.
Bu reklamları sırasıyla yüzde 26 ile "kendiliğinden oynamaya başlayan sesli videolar" ve yüzde 21 ile "içeriğin üstünde çıkan ve içinde geri sayma olan reklamlar" takip etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İnternet reklamlarından rahatsız oluyoruz
Türkiye'de tüketiciler internette çıkan reklamlardan rahatsız olurken, yüzde 33'ü ise "içeriğin ortasında beliren reklamlar"dan rahatsızlık duydu.
Türkiye'de her 3 tüketiciden 2'si internette çıkan reklamlardan rahatsızlık duyarken, yüzde 33 ile "içeriğin ortasında beliren reklamlar" en çok istenmeyenler arasında ilk sırasında yer aldı.
Araştırma şirketi GfK ve Interactive Advertising Bureau (IAB) Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilen araştırma kapsamında tüketicilerin internette çıkan reklamlar ile ilgili görüş ve değerlendirmeleri incelendi.
Her üç tüketiciden ikisi internette çıkan reklamlardan rahatsız olduğunu belirtirken, söz konusu tüketicilere en çok hangi reklam türünden rahatsızlık duyduğu sorulduğunda, yüzde 33 ile "içeriğin ortasında beliren reklamlar" birinci sırada yer aldı.
Bu reklamları sırasıyla yüzde 26 ile "kendiliğinden oynamaya başlayan sesli videolar" ve yüzde 21 ile "içeriğin üstünde çıkan ve içinde geri sayma olan reklamlar" takip etti.
En Çok Okunan Haberler
Türkiye ile Yunanistan arasında kriz
Rönesans Rezidans'ın davası başladı! Müteahhitten tepki çeken savunma
BM Genel Sekreteri Guterres: 'Orta Doğu bir uçurumun kenarında'
Türkiye ve Azerbaycan arasında tarımsal alanda iş birliği
Eşsiz doğal güzellik: Tarsus Şelalesi
Bursa'da define faciasında yeni görüntüler!
Kazada motosiklet sürücüsü olay yerinde can verdi!
Sarıyer'de taksi şoförü cinayeti: Şüpheli adliyeye sevk edildi!
19 Nisan 2024 Cuma günü maç programı: Bugün hangi maçlar var?
Evde Lezzetli Vegan Pizza Nasıl Yapılır?
Tokat'ta korkutan deprem!
Yalı Çapkını 66.bölüm fragmanı yayınlandı mı? Yeni bölümde neler yaşanacak?