Hedef Uzak Doğu pazarı! Bursa'dan 60 ülkeye ihracat...
Hedef Uzak Doğu pazarı! Bursa'dan 60 ülkeye ihracat...
Bursa'dan yaklaşık 60 ülkeye ihracat yapan bebe ve çocuk konfeksiyonu üreticileri, Uzak Doğu pazarına açılmayı hedefliyor.
Haber Giriş Tarihi: 14.01.2020 17:19
Haber Güncellenme Tarihi: 14.01.2020 17:19
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İş Adamları Derneği (BEKSİAD) Başkanı Ömer Yıldız, AA muhabirine, bebe ve çocuk giyiminde Türkiye'nin ürünlerinin dünyada marka haline geldiğini söyledi.
Yıldız, Türkiye'de Avrupa kalitesinde üretim yapıldığını belirterek, sektörün toplam üretiminin yüzde 80'inin Bursa'da gerçekleştiğini vurguladı.
Bu üretimin yüzde 60'tan fazlasının ise ihraç edildiğini aktaran Yıldız, şöyle devam etti:
"Bizim ürünlerimiz Avrupa ürünleriyle rekabet edebilecek boyuta geldi. Kendi etiketlerimizle üretim yapıp satıyoruz. Biz fason üretim yapmıyoruz, bu çok önemli. 2019 yılında yaklaşık 60 ülkeye ihracat gerçekleştirdik. 2020'nin daha güzel geçeceğini ümit ediyoruz. Sektör olarak ülkemize ciddi katma değer üretiyoruz. Bursa'da yaklaşık 5 bin firma üretim yapıyor. Yine 100 bine yakın istihdam sağlıyoruz."
"ABD VE AVRUPA İLE İLGİLİ PROJELERİMİZ VAR"
Yıldız, Rusya ve Türk cumhuriyetlerinin sektör için önemli pazarlar olduğuna değindi.
Kuzey Afrika ülkelerine dış satımın da iyi gittiğini ifade eden Yıldız, "Çevremizdeki tüm ülkelere ihracat yapıyoruz. 2020 yılında ihracatımızın artacağını düşünüyoruz. ABD ve Avrupa ile ilgili projelerimiz var." diye konuştu.
Ömer Yıldız, sektördeki firma yetkililerinin ABD ve Avrupa'daki alıcılarla yüz yüze görüşmeler gerçekleştirdiğini dile getirdi.
Her yeni sezonun, kendileri için yeni bir umut demek olduğunu anlatan Yıldız, şunları kaydetti:
"İnşallah bu yıl yeni pazarlara açılacağız. Afrika'nın içlerine mal satıyoruz. Bunlar yeni pazar ama hedefimiz bir defa mal satmak değil, bunu sürekli hale getirmeye çalışıyoruz. Girdiğimiz pazarda kalıcı olmayı hedefledik. Çin, Japonya ve Güney Kore gibi ülkelere satışımız yok, hedefimiz bu pazarlar. Sektörümüzün yeni pazar hedefi Uzak Doğu ülkeleri. Bunun yanında Avrupa'ya daha fazla mal satmayı planlıyoruz."
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hedef Uzak Doğu pazarı! Bursa'dan 60 ülkeye ihracat...
Bursa'dan yaklaşık 60 ülkeye ihracat yapan bebe ve çocuk konfeksiyonu üreticileri, Uzak Doğu pazarına açılmayı hedefliyor.
Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İş Adamları Derneği (BEKSİAD) Başkanı Ömer Yıldız, AA muhabirine, bebe ve çocuk giyiminde Türkiye'nin ürünlerinin dünyada marka haline geldiğini söyledi.
Yıldız, Türkiye'de Avrupa kalitesinde üretim yapıldığını belirterek, sektörün toplam üretiminin yüzde 80'inin Bursa'da gerçekleştiğini vurguladı.
Bu üretimin yüzde 60'tan fazlasının ise ihraç edildiğini aktaran Yıldız, şöyle devam etti:
"Bizim ürünlerimiz Avrupa ürünleriyle rekabet edebilecek boyuta geldi. Kendi etiketlerimizle üretim yapıp satıyoruz. Biz fason üretim yapmıyoruz, bu çok önemli. 2019 yılında yaklaşık 60 ülkeye ihracat gerçekleştirdik. 2020'nin daha güzel geçeceğini ümit ediyoruz. Sektör olarak ülkemize ciddi katma değer üretiyoruz. Bursa'da yaklaşık 5 bin firma üretim yapıyor. Yine 100 bine yakın istihdam sağlıyoruz."
"ABD VE AVRUPA İLE İLGİLİ PROJELERİMİZ VAR"
Yıldız, Rusya ve Türk cumhuriyetlerinin sektör için önemli pazarlar olduğuna değindi.
Kuzey Afrika ülkelerine dış satımın da iyi gittiğini ifade eden Yıldız, "Çevremizdeki tüm ülkelere ihracat yapıyoruz. 2020 yılında ihracatımızın artacağını düşünüyoruz. ABD ve Avrupa ile ilgili projelerimiz var." diye konuştu.
Ömer Yıldız, sektördeki firma yetkililerinin ABD ve Avrupa'daki alıcılarla yüz yüze görüşmeler gerçekleştirdiğini dile getirdi.
Her yeni sezonun, kendileri için yeni bir umut demek olduğunu anlatan Yıldız, şunları kaydetti:
"İnşallah bu yıl yeni pazarlara açılacağız. Afrika'nın içlerine mal satıyoruz. Bunlar yeni pazar ama hedefimiz bir defa mal satmak değil, bunu sürekli hale getirmeye çalışıyoruz. Girdiğimiz pazarda kalıcı olmayı hedefledik. Çin, Japonya ve Güney Kore gibi ülkelere satışımız yok, hedefimiz bu pazarlar. Sektörümüzün yeni pazar hedefi Uzak Doğu ülkeleri. Bunun yanında Avrupa'ya daha fazla mal satmayı planlıyoruz."
En Çok Okunan Haberler
Bursaspor eski başkanına gözaltı!
Tarihte bugün bakın neler oldu? | 25 Nisan 2024 Perşembe
14 yaşındaki kuzeni tarafından boğazını kesilerek öldürüldü
Bursa'da dayı ile yeğen arasındaki tartışma kanlı bitti
Bursa'da deprem!
Milli okçulardan Avrupa rekoru!
Ürdün Kralı'ndan uluslararası topluma Gazze çağrısı
25 Nisan 2024 Perşembe günü maç programı: Bugün hangi maçlar var?
İpek Böceği: Doğal mucizenin sırrı
Sosyal medyanın dilinde: 'Oğlak' diyaloğu gülümsetti!
Yıldırım’da çocuklar ödül aldı!
Bursa'da sular neden kesildi? 25 Nisan 2024 Perşembe Bursa su kesinti listesi!