Medya takibinin önemli kuruluşu Ajans Press, Türkiye'de sosyal medya ve internet alışkanlığı üzerine medya incelemesi gerçekleştirdi.
Haber Giriş Tarihi: 22.11.2017 17:24
Haber Güncellenme Tarihi: 22.11.2017 17:24
Kaynak: Haber Merkezi
https://bursahayat.com.tr/
Ajans Press'in We are Social 2017 verilerinden edindiği bilgilere göre 48 milyon kişilik kitlenin yüzde 87'si düzenli olarak her gün internete girerken, çevrimiçi ortamda 3 saati sosyal medyada olmak üzere 6 saat 46 dakika geçiriyor. Türkiye'de interneti aktif olarak kullanan kitlenin tamamı en az bir sosyal medya platformunun kullanıcısı ve üyesi oldu.
YOUTUBE BİRİNCİ
Türkiye'deki internet kullanıcılarının en fazla kullandığı kanal yüzde 57 ile Youtube oldu. Youtube'u yüzde 56 ile Facebook ve yüzde 45'le Instagram takip etti. PRNet'in araştırmaya konu olan 2017 yılı içerisinde gerçekleştirdiği medya incelemesinde sosyal medya platformlarıyla ilgili yıl boyunca 121 bin 158 haber çıkışının medyaya yansıdığı belirlendi. Medyaya yansıyan haber başlıklarında sosyal medya ve internet kullanımının bu denli artmasının e-ticaret sektörünü de hareketlendirdiği belirlendi. Son bir yılda internetten alışveriş yapanların sayısının 2,5 milyon kişi artarak 15 milyona ulaşması dikkat çeken başlıklar arasında yer aldı. Perakende sektöründe e-ticaretin genel payı yüzde 3-4 civarında olurken bu oranın gelişmiş ülkelerde yüzde 8-12 aralığında olduğu belirlendi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Günde 3 saat 'sosyal'iz
Medya takibinin önemli kuruluşu Ajans Press, Türkiye'de sosyal medya ve internet alışkanlığı üzerine medya incelemesi gerçekleştirdi.
Ajans Press'in We are Social 2017 verilerinden edindiği bilgilere göre 48 milyon kişilik kitlenin yüzde 87'si düzenli olarak her gün internete girerken, çevrimiçi ortamda 3 saati sosyal medyada olmak üzere 6 saat 46 dakika geçiriyor. Türkiye'de interneti aktif olarak kullanan kitlenin tamamı en az bir sosyal medya platformunun kullanıcısı ve üyesi oldu.
YOUTUBE BİRİNCİ
Türkiye'deki internet kullanıcılarının en fazla kullandığı kanal yüzde 57 ile Youtube oldu. Youtube'u yüzde 56 ile Facebook ve yüzde 45'le Instagram takip etti. PRNet'in araştırmaya konu olan 2017 yılı içerisinde gerçekleştirdiği medya incelemesinde sosyal medya platformlarıyla ilgili yıl boyunca 121 bin 158 haber çıkışının medyaya yansıdığı belirlendi. Medyaya yansıyan haber başlıklarında sosyal medya ve internet kullanımının bu denli artmasının e-ticaret sektörünü de hareketlendirdiği belirlendi. Son bir yılda internetten alışveriş yapanların sayısının 2,5 milyon kişi artarak 15 milyona ulaşması dikkat çeken başlıklar arasında yer aldı. Perakende sektöründe e-ticaretin genel payı yüzde 3-4 civarında olurken bu oranın gelişmiş ülkelerde yüzde 8-12 aralığında olduğu belirlendi.
En Çok Okunan Haberler
Market çalışanına silahlı saldırı!
18 Nisan 2024 Perşembe günü maç programı: Bugün hangi maçlar var?
Meteorolojiden Bursa için yağış uyarısı!
Taksici cinayeti! Öldürüp otomobilden attı
Bursalılar dikkat: Hava durumu her an değişebilir! - 18 Nisan 2024 Perşembe
18 Nisan 2024 Perşembe Burç Yorumları
Sosyal medyada Bombacı Mülayim olayı nedir? Bombacı Mülayim tutuklandı mı?
Bursa'da define avcılığı faciayla bitti: 3 kişinin cansız bedeni bulundu!
Adıyaman'da feci kaza: Refüje çarpıp karşı şeride geçti!
Başkan Bozbey: 'Beraber olduğumuz müddetçe Bursa her zaman gülümseyecek'
Tokat'ta 2 deprem!
Bursa'da define faciasında yeni görüntüler!